شبکه‌های اجتماعی

هاچ‌بک جذاب هوندا جان دوباره گرفت + تصاویر
اتومبیل فارسی - هونداe

با رنگ قرمز کریستالی پرمیوم


هوندا مدل کوچک و برقی e را در سال 2019-2020 به بازار عرضه کرد و حالا برای جان بخشیدن دوباره به آن از یک مدل تولید محدود و جذاب استفاده کرده است. البته نباید انتظار تغییرات زیادی را از این خودرو کوچک شهری داشته باشید.


تغییرات اساسی هوندا e معطوف به رنگ قرمز کریستالی پرمیوم می‌شود که در ترکیب با نمای جلو، نمای عقب، سقف، زیر سپر‌ها، رکاب‌های جانبی، دوربین‌های کناری که جایگزین آینه شدند و رینگ‌های 17 اینچی مشکی رنگ نمای خاص و جذابی را ارائه می‌کند.


در هوندا e جدید هیچ تغییری در کابین خودرو صورت نگرفته است و همه چیز مطابق نسخه عادی هوندا e است. همچنان 5 صفحه نمایش که دو عدد با اندازه 6 اینچ که جایگزین آینه جانبی شده به همراه دو عدد به اندازه 12.5 اینچ برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و یک صفحه نمایش برای پشت فرمان قسمت اصلی اهوندا e را تشکیل می‌دهد. هوندا برای حس نوستالژی بهتر کنترلگر‌های سیستم تهویه مطبوع را درون صفحه نمایش‌ها جای نداده و آنها به صورت دستی تنظیم می‌شوند.


خروجی برقی 12 ولت، سوکت 230 ولت، خروجی USB و خروجی HDMI که این اجازه را می‌دهد تا از این صفحه نمایش‌ها به عنوان یک مانیتور یا تلوزیون برای اتصال کنسول و لوازم دیگر استفاده کنید نیز در زیر داشبورد قرار دارند.


هوندا e که بر اساس بالاترین تریم توسعه یافته است از موتور الکتریکی به قدرت 152 اسب‌بخار قدرت و 315 نیوتن‌متر گشتاور استفاده می‌کند. برد هوندا e با باطری‌های 35.5 کیلووات ساعت در استاندارد WLTP تنها 220 کیلومتر است. باید دید آیا هوندا eدر نسل بعدی این خودرو اهمیتی به برد بالاتر هاچ‌بک جذاب خود می‌دهد.


هوندا به منظور تبلیغات، از مکس‌ورشتپن راننده فرمول یک تیم ردبول استفاده کرده است که مطمئنا تاثیر خوبی خواهد داشت. او در وصف این خودرو که پیش از مسابقه ایتالیا در شهر تاریخی دوزا آن را رانده بود می‌گوید: این یک وسیله نقلیه شهری عالی است. طراحی زیبا و جمع و جور با رانندگی سرگرم کننده از آن یک هاچ بک عالی ساخته که برای روزمزه مناسب تلقی می‌شود.


همانطور که پیش‌تر گفته شد از هوندا e تنها 50 دستگاه ساخته خواهد شد که تنها در اروپا عرضه می‌شود. قیمت این خودرو در بریتانیا 38.120 پوند است که 1200 پوند از نسخه ادونس بالاتر می‌ایستد.

 Automobile Fa   honda e 5

 

 

نظر دهید