شبکه‌های اجتماعی

آکورا اینتگرا برای بازار ایالات متحده معرفی شد
اتومبیل فارسی - آکورا اینتگرا کانسپت

اینتگرای جدید بعد از چین حالا در آمریکا

 

 

پیش از این سدان جدید هوندا اینتگرا را در چین دیده‌ بودیم و حالا نوبت به آکورا اینتگرا احیا شده در ایالات متحده رسیده است. از خطوط تولید بیش از 20 سال است که برند آکورا ناپدید شده هر چند مدل‌های جمع و جوری تولید کرده‌است. بنابراین آکورا اینتگرای جدید جایگزین آکورا ILX خواهد شد.


تاکنون که با توجه به اینکه نمونه اولیه آکورا اینتگرا به ایالات متحده رسیده شرکت مشخصات دقیقی از این اتومبیل ارائه نکرده و حتی داخل آن را نیز نشان نداده‌است اما نمای بیرونی دیگر تغییر نخواهد کرد و اینتگرای تولیدی دقیقا چیزی که در تصاویر این خودروی زرد رنگ می‌بینید. گفتنی است آکورا اینتگرا چیز بیشتری به سبک موجود مدل اینتگرا اضافه نکرده است.

 

      بخوانید >  هوندا اینتگرا برای چینی‌ها رونمایی شد


آکورا اینتگرا بر اساس نسل یازدهم هوندا سیویک ساخته شده اما سدان نیست به عنوان یک اتومبیل لیفت‌بک 5در به شمار می‌آید. این بدان معناست که اینتگرای آمریکایی به ریشه‌های تاریخی خود برمی‌گردد. از سال 1985 تا 1989 اولین نسل خودروهایی بودند که تولید شدند. مانند مدل‌های اولیه نیز حروف بزرگ مدل روی سپرها نقش بسته و باید بدانیم این آکورا اینتگرای جدید از چرخ‌های 19 اینچی استفاده می‌کند.


از نظر فنی، آکورا اینتگرا با هوندا سیویک Si یکی شده و هر دو از پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ در زیر کاپوت خود برخوردارند هرچند هنوز اطلاعات دقیقی از این پیشرانه نیست اما این را می‌دانیم که 203 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. همچنین جعبه دنده این اتومبیل شش سرعته دستی است. البته جعبه دنده اتوماتیک نیز برای آکورا اینتگرا در نظر گرفته خواهد شد که به احتمال زیاد از نوع CVT و همانی است که روی سیویک نصب شده است.


آکورا اینتگرا جدید اولین مدل مونتاژ شده این در ایالات متحده است زیرا پیش از این مدل‌های قبلی همه از ژاپن به بازار آمریکا می‌رسید. مونتاژ آکورا جدید در کارخانه اوهایو در کنار تولید آکورا TLX انجام خواهد شد. قیمت آکورا اینتگرا در آمریکا تقریبا 30 هزار دلار بوده و تا عرضه آن تا بهار 2022 باید صبر کرد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه