شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - دوج رم 2023

سقف جیر و صندلی چرم


دوج رم 1500، 2500 و 3500 برای سال 2023 با آپدیت‌های جدید به بازار عرضه می‌شوند. بزرگترین تغییر اضافه شدن نمایشگر 12 اینچ دیجیتال پشت فرمان به حساب می‌آید. تمام مدل‌ها رم 1500 مجهز به این نمایشگر با سیستم Uconnect 5 و Emergency Vehicle Alert System ( هنگامی که خودروهای امداد از پشت سر نزدیک شوند، سیستم به راننده اخطار خواهد داد تا خودرو را از مسیر به کنار هدایت کند.) هستند.


نمونه Limited Elite Edition جدیدترین عضو این خانواده با امکانات فراوان است. برخی از این امکانات شامل درب محفظه بار چند منظوره با قابلیت نصب پله، امکان افزایش محفظه بار، تقسیم کننده محفظه بار و قلاب کشنده با تنظیم در 4 مرحله، روکش چرم صندلی و جیر سقف، صندلی برقی 12 حالته به همراه گرمکن و سرد کن، گرمکن فرمان و ناب چرخشی لیور دنده با تزئین کریستال می‌شود.


در تریم ربل (Rebel) SSC یا Selec-Speed Control که نوعی کروز کنترل با سرعت پایین در مناطق بیرون از جاده به حساب می‌آید به صورت استاندارد عرضه می‌شود. این آپشن یکی از امکانات پکیج Back Country بر روی تریم‌های Big Horn ، Lone Starو جز امکانات آفرود برای تریم‌های Big Horn, Lone Star, Laramie, Limited Longhorn, Limited است.


رینگ‌های 22 اینچ همراه با تایر‌های all-terrain برای تریم‌های Laramie, Limited Longhorn, Limited جزئی از پکیج آفرود خواهد بود.


نسخه رم RED Edition در داشبورد خود از چراغ UV-C استفاده می‌کند که قابلیت کشتن باکتری‌های وسایل موجود داخل آن را دارد.

 

 


رم 2500 و 3500 مدل 2023 از دوربین‌های به روز شده استفاده می‌کند که حالا پشت تریلر و نقاط کور را به راننده نشان می‌دهند. آینه‌های تلسکوپی که در مواقع یدک‌کشی تریلر استفاده می‌شود نیز به صورت استاندارد بر روی تمام مدل‌ها نصب می‌شود. این مدل‌ها می‌توانند از آینه دید عقب و جانبی دیجیتال بهره ببرند که به صورت سفارشی خواهد بود.


Trailer Reverse Steering Control یکی دیگر از آپشن‌های این مدل‌ها هستند. این سیستم کنترل عقب رفتن با تریلر را بر عهده می‌گیرد تا کار راننده برای کنترل در این وضعیت راحت‌تر باشد. نحوه کار این سیستم به این صورت است: باید تمام کابل‌های تریلر به پیکاپ متصل شوند و سپس خودرو در حالت R قرار بگیرد. در این حالت خودرو به صورت اتوماتیک فرمان و گاز را در اختیار می‌گیرد و راننده می‌تواند بر روی آنها نظارت داشته باشد. این سیستم توسط یک ناب چرخشی در مرکز کنسول کنترل می‌شود و در حین عقب رفتن راننده می‌تواند آن را بچرخاند و یا ثابت بر روی مسی مستقیم نگهدارد. اگر در مسیر مستقیم قرار بگیرد تریلر بدون کوچکترین انحرافی همراه با خودرو به صورت صاف به عقب می‌رود. اگر راننده بخواهد تریلر به چپ و یا راست چرخانده شود، تنها کافی است ناب چرخشی را به هر سمتی که می‌خواهد بچرخاند.

 

نظر دهید


در همین زمینه