شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مزدا BT-50
مجهزتر از گذشته

 

مزدا با تریم میان رده LE، لاین آپ BT-50 را گسترش داد. این نمونه بر اساس تریم XTR توسعه پیدا کرده و تنها در استایل دوکابین با رنگ Ingot Silver و قیمت 64.295 دلار عرضه خواهد شد.


مزدا برای این پیکاپ تنها یک پیشرانه 4 سیلندر 3 لیتر توربو دیزل عرضه می‌کند که 187 اسب‌بخار قدرت و 450 نیوتن‌متر گشتاور دارد. گیربکس 6 سرعته اتوماتیک این میزان نیرو و قدرت را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. در حالیکه تریم LE مزدا همیشه نشان دهنده تریم لوکس مزدا است، اما در این مورد آپشن‌های تریم XTR را که به صورت استاندارد بر روی آن نصب می‌شود را شامل نمی‌شود.


لوازم جانبی اضافه شده بر روی این تریم شامل bull bar آلومینیومی، میله اسپرت آلومینیومی با چراغ ترمز سوم یکپارچه و پوشش ضد خش محفظه بار می‌شود. به صورت کلی این پیکاپ خوش رُخ دارای امکانات ایمنی و رفاهی مانند چراغ‌های LED با تراز اتوماتیک، جراغ روشنایی در روز، مه شکن LED، رکاب‌های جانبی، آینه‌های تاشو برقی، ورود بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع دو نقطه‌ای، فرمان چرمی همراه با شیفتر، دریچه تهویه مطبوع عقب، روکش صندلی پارچه‌ای، سیستم اطلاعات و سرگرمی 9 اینچ با قابلیت اندروید اتو به صورت سیمی و اپل کار پلی به صورت بی سیم، ترمز اضطراری خودکار، رادار نقطه کور، هشدار خروج از خط، رادار بین خطوط، هشدار ترافیک عقب، کروز کنترل تطبیقی با قابلیت Stop/Go، کیسه هوا سرنشین جلو، کنار، پرده‌ای، زانو راننده و وسط است.

 

نظر دهید


در همین زمینه