شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مرسدس بنز E کلاس All Terrain
نه شاسی‌بلند، نه استیشن واگن

 

مرسدس بنز  E-Class All-Terrain به عنوان استیشن واگن چهار چرخ محرک با کمی ارتفاع بیشتر مخصوص مشتریانی که طرفدار بیراهه‌نوردی سبک هستند و نمی‌خواهند شاسی‌بلند خریداری کنند معرفی شد.


تفاوت‌های ظاهری نسخه All-Terrian با سدان به فرمت جدید جلو پنجره با دو خط افقی Iridium Silver، زیر سپر جدید و محافظ دور گلگیرهای آن است. مرسدس بنز E کلاس All Terrain به صورت استاندارد با رینگ‌های 18 اینچ عرضه می‌شود اما سایز 19 و 21 اینچ نیز برای این خودرو قابل سفارش خواهد بود.


فضای بار مرسدس بنز E کلاس All Terrain در حالت استاندارد 614 لیتر است و زمانی که صندلی‌های ردیف دوم تا شود به 1823 لیتر نیز می‌رسد. نسخه سدان تنها 538 لیتر فضا در اختیار مالک خودرو قرار می‌دهد. این استیشن واگن قد بلند به صورت استاندارد از در صندوق عقب برقی و پوشش چمدان قابل جمع شدن بهره می‌برد.


از نظر ابعاد این خودرو 4953 میلی‌متر طول، 1905 میلی‌متر عرض، 1496 میلی‌متر ارتفاع دارد که نسبت به نسخه سدان 5 میلی‌متر در طول، 25 میلی‌متر در عرض و 15 میلی‌متر در ارتفاع بیشتر شده است.


مرسدس بنز E کلاس All Terrain در نسخه E450 4Matic هایبرید ملایم از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتر توربو بهره می‌برد که 375 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. سیستم بوست برقی می‌تواند 23 اسب‌بخار و 204 نیوتن‌متر گشتاور به این اعداد اضافه کند. مرسدس می‌گوید این استیشن واگن می‌تواند طی مدت زمان 4.6 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت برسد.


E-Class All-Terrain به صورت استاندارد از سیستم تعلیق ایرماتیک با قابلیت تنظیم مداوم مرسدس بهره می‌برد که بدون توجه به میزان بار، ارتفاع خودرو از سطح زمین را ثابت نگه می‌دارد. تنظیمات Comfort می‌تواند ارتفاع خودرو را 0.6 اینچ در سرعت‌های بالا کاهش دهد.


مرسدس بنز E کلاس All Terrain در کابین مانند سدان از MBUX Superscreen استفاده می‌کند که نمایشگر سرنشین جلو به صورت سفارشی نصب خواهد شد. مود رانندگی خارج از جاده در این خودرو باعث می‌شود تا نمایشگر مرکزی اطلاعاتی همچون، قطب نما، مختصات جغرافیایی، نشانگر زاویه خودرو و فشار باد تایرها را به راننده نشان دهد.


گزینه transparent hood نیز با دوربین 360 درجه فعال می‌شود و این امکان را می‌دهد که راننده دید بهتری در حالت خارج از جاده داشته باشد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه