شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فورد E-Transit Courier
کوچکترین خودرو تجاری الکتریکی فورد

 
فورد به تازگی از E-Transit Courier جدید که کوچکترین خودرو تجاری الکتریکی آن محسوب می‌شود رونمایی کرد. این ون در مقایسه با نمونه قبلی که از پیشرانه درونسوز استفاده می‌کرد در تمام معیارها از جمله ظرفیت بار بزرگتر شده است. فاصله عرضی بین دو چرخ عقب، حالا به 1.220 میلی‌متر رسیده که به E-Transit Courier این اجازه را به فورد E-Transit Courier می‌دهد که دو پالت اروپایی که 1200*800 میلی‌متر سایز دارد را در خود جای دهد. فضای کل محفظه بار به 2.9 متر مکعب رسیده که 25 درصد نسبت به قبل افزایش پیدا کرده و خریدار می‌تواند حداکثر 700 کیلوگرم با آن بار جا به جا کند. یکی از ویژگی‌های جالب فورد E-Transit Courier که به تازگی اضافه شده load-through bulkhead است که به خریدار اجازه می‌دهد تا لوله و یا تخته‌ به طول بیش از 2.6 متر را حمل کند.


کابین این ون کوچک مجهز به دو نمایشگر دیجیتال 12 اینچ با سیستم Sync4 است که در یک قاب قرار گرفته‌اند. از تجهیزات استاندارد فورد E-Transit Courier می‌توان به اپل کار پلی / اندروید اتو بی‌سیم و مودم داخلی برای به روز رسانی‌ها اشاره کرد. این خودرو مجهز به سیستم‌های کمک راننده پیشرفته‌ای است که در این بیانیه از آن صحبت نشده اما بسته سفارشی به فورد E-Transit Courier کروز کنترل تطبیقی با ویژگی استاپ اند گو، رادار نقطه کور با هشدا برخورد از کنار، دستیار هشدار از برخورد در تقاطع و دستیار ترمز دنده عقب اضافه خواهد کرد. فورد برای بهبود دید راننده و همینطور فضای پا از فرمان squircle برای E-Transit استفاده کرده است.

 


این شرکت برای امنیت بیشتر ون خود با شرکت TVL متخصص در زمینه امنیت خودرو همکاری کرده تا قفل‌های مقاوم برای درها و در کشویی بقل طراحی کند تا از گزند دزدی در امان باشد. به عنوان یک گزینه سفارشی، فورد پک آفیس را ارئه می‌دهد که با خریداری آن یک میز تا شو همراه با نور؛ مشابه با چیزی که در F-150 Lightning ارائه می‌شود در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.


قوای محرکه ترانزیت برقی، یک موتور الکتریکی است که 134 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. ظرفیت باطری تامین کننده این موتور اعلام نشده اما آنها را می‌توان با شارژر سریع DC 100 کیلووات شارژ کرد. با این شارژر، تنها در مدت زمان 10 دقیقه انرژی مورد نیاز برای طی مسافت 87 کیلومتر در باطری‌ها ذخیره می‌شود. با استفاده از شارژر خانگی دیواری، ون ترانزیت در 5.7 ساعت فول شارژ خواهد شد.
 

نظر دهید


در همین زمینه