شبکه‌های اجتماعی

آئودی نسخه تولید محدود RS7 Exclusive را معرفی کرد
اتومبیل فارسی - آئودی اکسکلوسیو RS7

هیولای جذاب، ترکیبی از سرعت و زیبایی


نسخه اکسکلوسیو RS7 ترکیبی از سرعت و استایل زیبا است که تنها در 23 نسخه تولید خواهد شد. قیمت هر دستگاه پس از اضافه شدن 1.095 دلار هزینه حمل، 166.495 می‌شود که در مقایسه با قیمت پایه، 46.900 دلار گران‌تر است.


این نسخه با توجه به رنگ Mamba Black pearl از دیگر نمونه‌ها متمایز می‌شود. این رنگ دارای سایه‌ای آبی رنگ است که در تصاویر به خوبی دیده نمی‌شود و باعث جذابیت بیشتر RS7 EX می‌شود. از دیگر پکیج‌های اضافه شده بر روی بدنه اکسکلوسیو RS7 می‌توان به Carbon Optic اشاره کرد که اسپویلر جلو، کاور آینه‌ها و دفیوزر عقب را به فیبر کربن تغییر می‌دهد. پکیج Black Optic نیز تمام بج‌ها از جمله نشان آئودی را به رنگ سیاه در می‌آورد.


زیر  اکسکلوسیو RS7 تایر‌های تابستانی 285/30 با رینگ‌های 22 اینچ طرح V با روکش آنتراسیت قرار گرفته است. مکمل این رینگ و تایر دیسک‌های سرامیکی ترمز با کلیپر‌های آبی هستند که سایز آنها در جلو 17.3 اینچ و در عقب 14.6 اینچ اعلام شده که وظیفه توقف این هیولای جذاب را برعهده دارند.


صندلی‌ها پوشیده شده از چرم مشکی با دوخت‌های آبی است. قسمت‌هایی از تودوزی درب‌ها مانند زیر آرنجی، قسمت بالای رو دری، روکش کنسول مرکزی و قسمت بالای داشبورد نیز از جنس چرم هستند. جنس سقف نیز از جیر مصنوعی دینامیکا به رنگ سیاه است تا با کابین یکپارچه شود.


RS7 Exclusive از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر توئین‌توربو استفاده می‌کند که 591 اسب‌بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این خروجی RS7 EX را طی مدت زمان 3.5 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت می‌رساند. بیشینه سرعت این سدان اسپرت 306 کیلومتر بر ساعت عنوان شده است.


خریدارانی که نمی‌توانند این نسخه ویژه را داشته باشند، باید از پکیج RS Design که مختص نمونه‌های 2022 است استفاده کنند. این پکیج باعث می‌شود تا زیرپایی‌های با نشان RS، تودوزی آلکانترا، کمربند‌های قرمز و یا خاکستری و رینگ‌های 22 اینچ طرح جدید با رنگ‌های کربنی، مشکی و تیتانیومی به خودرو اضافه شود.

 

نظر دهید