شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - آئودی RS7
تیونینگ گرانقیمت
 


ABT Sportsline که عموما محصولات آئودی و فولکس‌واگن را تقویت می‌کند، به سراغ دو سدان قدرتمند آئودی رفته و آنها را دستخوش تغییر قرار داده است. ABT این پکیج را Legacy Edition می‌نامد و قیمت آن را 218.999 دلار اعلام کرده که شامل هزینه خودرو نمی‌شود.


با نصب این پکیج و اضافه شدن سوخت با اکتان 102، هر دو خودرو 986 اسب‌بخار قدرت و 1150 نیوتن‌متر گشتاور تولید خواهند کرد. اگر سوخت مورد نیاز اکتان 98 داشته باشد خروجی این دو خودرو به 927 اسب‌بخار و 1050 نیوتن‌متر کاهش پیدا می‌کند.


برای رسیدن به چنین اعدادی، ABT قوای محرکه را به صورت اساسی تغییر می‌دهد. ABT ابتدا به سراغ تعویض پیستون‌های استاندارد با نوع آهنگری شده با پین‌های ارتقا یافته رفت و سپس شاتون‌های تقویت شده را به آن اضافه کرد. ورودی هوای بزرگ فیبرکربن، توربو ارتقا یافته، Oil Cooler اضافه و اینترکولر اصلاح شده نیز از دیگر تغییرات بر روی این دو مدل محسوب می‌شود.


ABT برای این مدل‌ها از سیستم تزریق غیر مستقیم آب / متانول استفاده کرده که یک واحد کنترل الکترونیکی آن را اداره می‌کند. توماس بیرمایر مدیرعامل ABT در این خصوص می‌گوید: «با استفاده از این سیستم اکسیژن بیشتری برای احتراق تامین می‌شود و در نتیجه پرفورمنس بالاتری از خودروها دریافت خواهیم کرد. منبع نگهداری 15 لیتر واتر متانول مانند اکثر خودروها در عقب نصب شده و این شرکت 3 هزار کیلومتر را برای شارژ دوباره آن تخمین می‌زند. خریداران می‌توانند از طریق اپ myabt از پُر و یا خالی بودن این منبع مطلع شوند. فعال شدن این سیستم تنها بر روی مود رانندگی RS و با نگهداشتن 1 ثانیه‌ای دکمه آن اتفاق خواهد افتاد.»


RS6 و RS7 استاندارد هر دو از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر توئین توربو استفاده می‌کنند که 621 اسب‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور تولید را در اختیار راننده قرار می‌دهند.

 

نظر دهید