شبکه‌های اجتماعی

رنو کپچر R.S. Line معرفی شد
Automobile Farsi - 2021 Renault Captur R.S. Line

چاشنی قدرت برای کراس اوور کوچک رنو


رنو نسخه R.S. Line نسل دوم کپچر را معرفی کرده تا در پورتفولیو خودروهای سری R.S. خود یک کراس اوور کوچک با ویژگی‌های اسپرت نیز داشته باشد.


تغییرات رنو کپچر R.S. Line از نمای بیرونی آن شروع می‌شود، جایی که این کراس‌اوور ساب کامپکت روی گلگیر‌های جلوی خود یک آبشش جذاب دریافت کرده، جلوپنجره آن لانه‌زنبوری شده و در نمای عقب یک دیفیوزر خاکستری رنگ به آن اضاف شده است. افزون بر این‌ها رینگ‌های 18 اینچی Le Castellet و نشان R.S. Line روی در پنجم از دیگر ویژگی‌هایی است که به واسطه آن می‌توان این نسخه جذاب از رنو کپچر را تشخیص داد.


به محض باز کردن در رنو کپچر R.S. Line، رد پای تغییراتی که توسط رنو اسپرت ایجاده شده به چشم می‌آید. استفاده از رنگ قرمز در پوشش صندلی‌ها، تودری‌ها، دریچه‌های کولر و همچنین پوشش چرمی فرمان دیده می‌شود. همچنین این نوارهای قرمز رنگ در کمربند‌ها و به صورت یک حلقه قرمز روی سردنده نیز به کار گرفته شده است. برای اسپرت‌تر شدن فضای کابین، از طرح فیبر کربن در پرداخت نهایی بافت داشبورد استفاده است.
شیشه‌های رنگی، سنسورهای پارک جلو و عقب، نمایشگر 10 اینچی در مرکز داشبورد، دوربین دنده عقب، آینه الکتروکرومیک وسط، شارژر بدون سیم برای تلفن‌های هوشمندی که با این ویژگی سازگارند نیز از امکاناتی است که برای رنو کپچر R.S. Line در نظر گرفته شده است.


در حال حاضر می‌توان رنو کپچر R.S. Line را در فرانسه سفارش داد. یک موتور بنزینی از سری TCe با توان 138 اسب بخار که با یک جعبه دنده دستی یا یک نمونه دو کلاچ اتوماتیک جفت و جور می‌شود، برای این خودرو قابل سفارش است که به ترتیب 34.442 دلار و 36.806 دلار قیمت دارند. یک نسخه PHEV نیز با نام ای- تک پلاگ این با قدرت 158 اسب بخار و قیمت 44.932 دلار نیز قابل سفارش است.


به جز این، رنو همچنین نسخه اینشیال پاریس کپچر 2021 را ارتقا داده و در آن از رنگ خاکستری اربی، آنتن کوسه‌ای سیاه، دوربین 360 درجه و تزیینات کرومی برای شیفترهای روی فرمان استفاده کرده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه