شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لندروور دیفندر Outbound
هشت صندلی، هشت سیلندر

 

لندروور مدل دیفندر را برای سال 2024 با مدل Outbound به روز رسانی می‌کند. این مدل با پیشرانه بنزینی P400 و دیزلی lengenium D300 تنها در مدل 130 و با پنج صندلی در دسترس است. تغییرات ظاهری که بر روی لندروور دیفندر Outband اعمال شده شامل روکش مات Shadow Atlas برای سپرها و قسمت جلوپنجره و Anthracite برای خروجی کناری می‌شود. برای زیر لندروور دیفندر Outband خریداران می‌توانند از رینگ‌های 20 اینچ براق یا 22 اینچ Shadow Atlas Matt بهره ببرند.


لندروور دیفندر Outband را می‌توان در رنگ‌های Fuji White, Santorini Black, Carpathian Grey, Eiger Grey با روکش داخلی چرم Windsor و یا Windsor پارچه‌ای خریداری کرد. فضای کابین به صورت کلی تیره و از روکش سقف Ebony Morzine و Robustec veneer استفاده شده است. لندروور برای ایمنی بیشتر، از کف‌پایی‌های پلاستیکی، توری فضای بار و قلاب‌های یدک کش استفاده می‌کند.


پیش از این امکان تهیه لندروور با 8 صندلی بر روی مدل 8 سیلندر وجود نداشت اما حالا خریداران می‌توانند از این ترکیب بهره‌مند شوند. پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتر سوپرچارجر این خودرو 493 اسب‌بخار قدرت و 610 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. با این خروجی، دیفندر تنهای در مدت زمان 5.7 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

 


همزمان با این مدل خبری نیز منتشر شد که خریداران دیفندر 110 نیز می‌توانند County را برای خودرو خود تهیه کنند. این تریم، گرافیک‌های کنار بدنه و بج نورانی County را به رکاب‌ها اضافه می‌کند. رینگ‌های این تریم 20 اینچ در دو رنگ از جمله سفید براق است و همینطور از رنگ‌های بدنه Fuji White, Santorini Black, Tasman Blue با تزئینات منحصر به فرد خود استفاده می‌کند.


لندروور 130 V8 با قیمت 116.600 دلار همراه با Outbound و 110 County در بازار آمریکا به فروش می‌رسد.

نظر دهید


در همین زمینه