شبکه‌های اجتماعی

نسخه ویژه 70 سالگی شورولت کوروت معرفی شد
اتومبیل فارسی - نسخه ویژه 70 سالگی شورولت کوروت

در مدل‌های Z06 و استینگری 

 

براساس اطلات منتشر شده، شورلت قصد دارد به مناسبت هفتاد سالگی خودروی افسانه‌ای کوروت، نسخه خاصی از این محصول را با پسوند 70th Anniversary به بازار عرضه کند. این نسخه در مدل‌های Z06 و همچنین مدل‌های استینگری با تریم 3LT عرضه خواهد شد بنابراین این نسخه منحصر به فرد تنها محدود به یک مدل خاص نخواهد بود.

برای مدل‌های کوروت Z06، پکیج ویژه 70th Anniversary در تریم‌های 3LZ ارائه می‌شود بنابراین هرگز مدل پایه Vette را با بسته 70 ساله پیدا نخواهید کرد. در مدل Z06 مشتریان می‌توانند از میان نسخه کوپه یا کانورتیبل یکی را انتخاب کنند و حتی اگر در زمان خرید اعلام نکنید که پکیج ویژه 70 سالگی را می‌خواهید، باز هم نشان 70th Anniversary روی جلوپنجره، بلندگو و شیشه عقب کوروت‌های 2023 نصب خواهد شد.

 

 

اما ویژگی خاص پکیج 70th Anniversary چیست؟

به غیر از نشان‌ها و بج‌های مربوط به 70th Anniversary، نسخه هفتادمین سالگرد دارای رینگ‌های منحصربه‌فرد با لبه‌های قرمز و کپ مرکزی رینگ با نشان ویژه 70 سالگی است. همچنین این پکیج کالیپرهای ترمز قرمز رنگ، محافظ سپر عقب و درب صندوق عقب و یک درپوش قرمز رنگ برای موتور در نسخه‌های کوپه‌ استینگری را اضافه می‌کند. در داخل کابین نیز از رنگ قرمز در دوخت‌ها و کمربند ایمنی استفاده شده و  برای مسافران، مجموعه‌ای ویژه از چمدان‌های با نشان سالگرد 70 سالگی در دسترس خواهد بود.

 

نسخه 70th Anniversary شورلت کوروت 2023 فقط در رنگ‌های موسوم به کربن متالیک یا رنگ سفید کاملاً جدید به نام سفید مرواریدیمتالیک سه لایه متالیک موجود است. 

اولین نسخه تولیدی کوروت C8 Z06 که برای حراج در Barrett-Jackson در نظر گرفته شده است، نسخه هفتادمین سالگرد آن خواهد بود. فروش عمومی این محصول از اواخر امسال آغاز خواهد شد اما مشترین می‌توانند با ویژوالایزر آنلاین Z06 که به وب‌سایت شورولت اضافه شده، نسخه قابل خریداری و رویایی خود را به صورت مجازی ببیند!

 

 

نظر دهید


در همین زمینه