شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فولکس واگن ID4
وارداتی جدید ماموت خودرو

 قیمت نهایی فولکس واگن ID.4 وارداتی جدید ماموت خودرو مشخص شد. 

فولکس واگن ID4 Crozz اخیرا توسط شرکت ماموت خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودروهای برقی وارداتی با قیمت فروش علی الحساب در مبادی ورودی یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان عرضه شده بود. اکنون قیمت نهایی این خودروی برقی ماموت خودرو 2 میلیارد و 215 میلیون تومان اعلام شده است.

ثبت نام کنندگان سامانه ای و همچنین خریداران ID4 از نمایندگی های ماموت خودرو می بایست ۲ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان برای خرید این کراس اوور بپردازند.

 

مشخصات فنی فولکس واگن ID.4

فولکس‌واگن ID.4 Crozz، کراس‌اور الکتریکی وارداتی ماموت خودرو با باتری ۵۵/۷ کیلووات ساعتی خود قادر به پیمایش حداکثر ۴۴۲ کیلومتر در شرایط استاندارد است که قدرت خود را از موتور الکتریکی ۱۶۸ اسب بخاری بر روی محور عقب دریافت می‌کند و درصورت استفاده از شارژر سریع، در عرض ۳۵ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود. موتور الکتریکی این محصول توانایی تولید ۳۱۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارا است که از طریق پلوس به محصول عقب منتقل می‌شود.

قابلیت خودران (ADAS) سطح ۲ با دستیارهایی نظیر حفظ حرکت بین خطوط، ترمز اضطراری با تشخیص برخورد از جلو و کروز کنترل تطبیقی، ۶ ایربگ، نمایشگر ۱۲ اینچی با دستیار صوتی و قابلیت کنترل خودرو از طریق اپلیکیشن، تهویه مطبوع اتوماتیک دو نقطه‌ای، سیستم روشنایی و هشدار بصری اختصاصی ID. Light، سقف پانورامیک با سایبان برقی و رینگ‌های آلومینیومی ۱۹ اینچی از جمله امکانات بارز ایمنی و رفاهی فولکس‌واگن ID.4 Crozz هستند.

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه