اتومبیل فارسی - افتتاح نمایندگی تیگارد موتور در کرج
توسط شهرک اتومبیل گودرزی

 اولین نمایندگی تیگارد موتور در شهر کرج توسط شهرک اتومبیل گودرزی افتتاح شد.
شهرک اتومبیل گودرزی که یکی از بزرگ‌ترین نمایندگی و عاملیت‌های مولتی برند ایرانی است و نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش تعداد قابل توجهی از خودروسازان داخلی را در اختیار دارد، موفق به دریافت عاملیت شماره 6801 شرکت تیگارد موتور در شهر کرج شد. این عاملیت با حضور بهزاد چریک مدیرعامل شرکت تیگارد موتور، تیم روابط ارتباطات و بازاریابی و همچنین رسانه‌های تخصصی حوزه خودرو در شهر کرج، عظیمیه، 45 متری کاج آغاز به کار کرد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت تیگارد موتور از برنامه توسعه محصولات این شرکت در آینده نزدیک خبر داد و اعلام کرد که پیکاپ جدید این شرکت که در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شده بود به زودی به بازار عرضه شده و این خودروساز بخش خصوصی قصد عرصه یک محصول در دسته خودروهای شاسی‌بلند را نیز دارد.
لازم به ذکر است که پیکاپ L7 پلاس شرکت تیگارد موتور در نمایشگاه خودرو تهران 1402 در نسخه دنده‌ای رونمایی شد و طبق اعلام تیگارد موتور در نمایشگاه خودرو تهران 1402، مونتاژ و عرضه نسخه اتوماتیک این پیکاپ نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

علاوه بر این، سامان گودرزی مالک مجموعه شهرک اتومبیل گودرزی نیز از عزم جدی این مجموعه برای افزایش تعداد نمایندگی‌ها و گسترش فعالیت مجموعه خود خبر داد.

شرکت تیگارد موتور در حال حاضر کراس‌اوور تیگارد X35 را در سبد محصولات خود دارد. تیگارد X35 به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با توانایی تولید 147 اسب‌بخار قدرت و 210 نیوتن‌متر گشتاور مجهز است. توان تولیدی این پیشرانه توسط جعبه دنده CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

 


در همین زمینه

شبکه‌های اجتماعی