شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جیکو 7
عرضه جهانی شاسی بلند هوشمند جیکو 7 آغاز شد

 

به تازگی استراتژی عرضه جهانی محصولات جیکو آشکارتر شده است. برنامه حضور جیکو در بازارهای گوناگون از جمله اروپای شرقی، جنوب شرقی آسیا و آمریکای جنوبی تا امروز مشخص شده است. آسیای مرکزی نیز از دیگر نقاط استراتژیک است جیکو، زیرمجموعه شاسی بلند ساز چری در برنامه‌های آتی این شرکت قرار دارد. شاید جیکو همچنان برای بسیاری یک برند ناشناخته باشد، جیکو یک برند نوپا در حوزه تولید خودروهای SUV است که در جریان تحول دیجیتال صنعت خودرو متولد شده است.


در حالی که خودروسازی دنیا این روزها بیشتر به دنبال استفاده از فناوری‌های خودران و تعاملات هوشمند در خودروهای سدان و شاسی بلندهای شهری است، جیکو به دنبال استفاده از این فناوری‌های نوین در SUVهای آفرودی است. نخستین خودروی جیکو که با نام Jaecoo 7 شناخته می‌شود، نه تنها از طراحی کلاسیک الگو خودرو الگو گرفته، بلکه از آن نیز فراتر رفته است. این خودرو چشم‌اندازی تازه را برای شاسی بلندهای خارج جاده‌ای در این عصر هوشمند ارائه می‌کند. جیکو 7 با تصویری مدرن از یک «شاسی‌بلند هوشند خارج جاده‌ای» پدیدار می‌شود و با راه حل آفرودی خاص جیکو همراه شده که تحت عنوان سیستم هوشمند جاده‌ای ARDIS شناخته می‌شود. این تکنولوژی مدرن هسته اصلی قدرت محصولات جیکو به شمار می‌آید، اما سیستم ARDIS چه قابلیت ویژه‌ای به جیکو 7 اضافه می‌کند؟ بیایید با هم ببینیم.


موج تازه‌ای از آفرودسواری هوشمند در راه است

جیکو 7 با ادغام توان تحقیق و توسعه در سطح جهانی و ذخایر فناوری هوشمند، به رانندگان این امکان را می‌دهد تا با سیستم هوشمند ARDIS با آرامش بیشتر جاده‌ها را اداره کنند. از نظر قابلیت‌های خارج از جاده، سیستم هوشمند ARDIS، تنظیمات هوشمند برای حالت‌های رانندگی گوناگون شامل رانندگی در مسیرهای شهری و برون‌شهری تا بزرگراه‌ها، بیابان، کوهستان، گذرگاه‌های‌های آبی، گل و لای، شن و برف را انجام می‌دهد و سریع‌ترین سرعت واکنش را برای JAECOO 7 به ارمغان می‌آورد. سیستم چهار چرخ محرک JAECOO 7 همچنین می تواند پارامترهای مهمی مانند خروجی موتور و زاویه فرمان را با توجه به شرایط جاده به طور دقیق سفارشی کند و اطلاعات کافی و عملکرد عبور خوب را برای سفرهای خارج از جاده به همراه داشته باشد.


از نظر راحتی، پیچیدگی و تنظیمات هندلینگ، جیکو 7 از کلاسیک ها پیشی می‌گیرد و روند جدید آفرود را معرفی می‌کند. این به طور مستقیم در کابین هوشمند آن قابل مشاهده است. جایی که JAECOO 7 نمایشگر پیشرفته 14.8 اینچی را برای یک تجربه صوتی و تصویری سرگرمی بی نظیر ارائه می کند. سیستم W-HUD یا هدآپ دیسپلی به مالکان خودرو اجازه می‌دهد اطلاعات رانندگی را به وضوح در دید خود ببینند. شاسی شفاف به کاربران اجازه می دهد تا شرایط خودرو و اطلاعات ناوبری را با وضوح بیشتری مشاهده کنید و عملکردهای مختلف سیستم خودرو را کنترل کنید. تنها کافی است در کابین بنشینید و کلید تغییر وضعیت رانندگی را بچرخانید تا از رانندگی خارج از جاده لذت ببرید.


خطوط مربع و سخت، پر از وحشت

فراتر از این، JAECOO 7 همچنین از یک زبان طراحی منحصربه‌فرد استفاده می‌کند که سبک شهری و آرام آن را برجسته می‌کند. شکل خودرو با شکوه و سخت است، با خطوط ساده و صاف. جلوی بدنه مجهز به جلوپنجره ورودی هوا و چراغ های تیز LED است که حس بصری قدرت را تقویت می کند. در عین حال، طراحی خطوط در کنار بدنه پر از استحکام است که باعث می شود خودرو پایدارتر و متعادل تر به نظر برسد. از نظر فضای داخلی، جیکو 7 بسیار ساده و شیک است و جزئیات با دقت فراوان و با حس سلسله مراتب و کلاس انجام می‌شود.


می‌توان گفت که JAECOO 7 نه تنها ویژگی‌های طراحی شاسی‌بلند کلاسیک آفرود را به ارث می‌برد، بلکه ویژگی‌های هوشمند و بافت خارق‌العاده‌ای را با خلاقیت ادغام می‌کند و تعریف جدیدی برای سبک طراحی آفرود شهری در عصر هوشمند ارائه می‌دهد.


آینده بازار خودروهای آفرودی، دیگر تنها به عملکرد سخت افزاری وابسته نیست و فناوری هوشمند نیز به یک عامل رقابتی مهم در این بخش از بازار تبدیل خواهد شد. به نظر می‌رسد JAECOO 7، گونه جدیدی است که بسیاری از فناوری‌های هوشمند و طراحی‌های نوآورانه را ادغام می کند و در زمینه‌های متنوع‌تری به رقابت خواهند پرداخت. با ورود JAECOO 7 به بازار ایران، جیکو، زیرمجموعه آفرودساز چری دور جدیدی از تغییرات را در بازار خودرهای آفرودی هوشمند در آسیای مرکزی آغاز خواهد کرد.


درباره JAECOO

نام JAECOO به عنوان یک برند جدید که خودروهای آفرودی تولید می‌کند، از ترکیب واژه آلمانی Jäger و واژه انگلیسی Cool الهام گرفته شده است. این ترکیب هر دو سبک آفرود و شهری در کنار هم نشان می‌دهد و در عین حال کیفیتی را به نمایش می‌گذارد ماموریت کاوش شجاعانه و تزلزل ناپذیر را به شما منتقل می‌کند.


JAECOO که از بیش از یک دهه سرمایه گذاری مشترک در گروه مادر خود متولد شده است، با پایبندی به مفهوم برند "از کلاسیک ها و بالاتر از کلاسیک" وارث ‌ژن‌های تجمل و ساخت ماهرانه است. جیکو بی وقفه نوآوری ها و پیشرفت ها را دنبال می کند و با عملکرد استثنایی سیستم چهار چرخ محرک، ویژگی‌های ایمنی قابل توجه و فناوری‌های هومند آینده‌نگر به دنبال این است که روند جدید خودروهای آفرود و شهری را رهبری کند. این خودرو که ژن‌های لوکس را به ارث می‌برد، با ادغام خرد و هنر طراحان چیره دست از بریتانیا، آلمان و دیگر کشورها، استانداردهای جدیدی را برای شاسی‌بلندهای شهری با قابلیت‌های آفرودی ایجاد می‌کند.


در آینده، JAECOO همچنین به طور فعال مفهوم توسعه پایدار را ترویج خواهد کرد، قابلیت‌های همه جاده‌ای را با انرژی جدید ترکیب می‌کند، عملکرد آفرود کارآمدتر و سازگار با محیط زیست ایجاد می‌کند و گزینه‌های سفر راحت‌تر و سبزتری را برای نخبگان شهری جدید فراهم می‌کند.

 

نظر دهید


در همین زمینه