شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تارا اتوماتیک V4
بر اساس مصوبه شورای رقابت

 

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت تارا اتوماتیک V4 را اعلام کرد.


در حالی که ایران خودرو در راستای اجرای مفاد مصوبه 574 شورای رقابت در خصوص تعیین قیمت ناشی از تغییرات اجباری و اختیاری جدید، لیست قیمت جدید محصولات خود را اعلام کرده است، نام خودروی جدید ایران خودرو یعنی تارا اتوماتیک V4 نیز در این لیست مشاهده شده است.


در حالی قیمت تارا اتوماتیک V4 از طرف ایران‌خودرو حدود 451 میلیون تومان اعلام شد که به آن مبالغ مالیات، بیمه، شماره گذاری و سایر موارد قانونی اضافه شده و به 530 میلیون و 600 هزار تومان می‌رسد.


نسخه جدید تارا اتوماتیک همچنان از موتور TU5P (بهینه شده) بهره‌‌ می برد که قادر به تولید ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور است و نیروی تولیدی این موتور توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده به صورت تیپ‌ترونیک (دستی) به چرخ های جلو منتقل‌‌می شود و برای این گیربکس مد رانندگی اسپرت و برفی نیز تعریف شده است.


از جمله آپشن‌های اضافه شده به تارا اتوماتیک V4 می‌توان به Kick Sensor یا سنسور پا در زیر سپر عقب برای باز شدن در صندوق عقب، گرم‌کن صندلی‌های راننده و سرنشین جلو، امکان برقراری تماس اضطراری SOS اشاره کرد.

ایران خودرو قصد دارد، برای نسخه اتوماتیک تیپ V4 تارا چراغ‌های عقب با گرافیکی جدید را نصب کند تا استایل بیرونی این سدان پرطرفدار را هم به‌روزرسانی کرده باشد.

 

نظر دهید


در همین زمینه