شبکه‌های اجتماعی

مشخصات فنی نهایی و تصاویر رسمی ایکو رانا پلاس منتشر شد
اتومبیل فارسی - ایکو رانا پلاس

از سوی ایران‌خودرو صورت گرفت

گروه صنعتی ایران خودرو مشخصات فنی و ویژگی‌های نهایی رانا پلاس را همراه با تصاویر رسمی این محصول منتشر کرد.

 

از تغییرات بیرونی رانا پلاس که نسخه فیس‌لیفت و بهینه شده رانا LX است می‌توان به چراغ‌های بازطراحی شده جلو و عقب اشاره کرد. طرح شبکه جلو پنجره آن تغییر کرده و یک نوار کرومی در اطراف آن در نظر گرفته شده و آینه‌های جانبی آن تغییر کرده و نمونه جدید از نوع راهنمادار است.
تریم داخلی رانا پلاس نیز دستخوش تغییراتی شده و در طراحی رودری‌های جدید آن از پارچه استفاده شده است. در داخل کابین از فرمان جدیدی استفاده شده که دکمه‌هایی برای کنترل برخی آپشن‌ها روی آن تعبیه شده است. 

 

رانا پلاس به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۱۶ سوپاپ TU5 مجهز است که توانایی تولید ۱۰۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور را دارا است. این پیشرانه در بهینه‌سازی صورت گرفته استاندارد آلایندگی یورو 5 را پشت سر گذاشته است. رانا پلاس همراه با جعبه‌دنده 5 سرعتی دستی عرضه خواهد شد. 

 

ایکو رانا پلاس در بخش ایمنی به کیسه هوای ایمنی راننده وسرنشین جلو مجهز بوده اما تنها در محور جلو دارای ترمزهای دیسکی است و ایران‌خودرو کماکان از ترمزهای کاسه‌ای در محور عقب استفاده کرده است. سامانه ترمز ضد قفل ABS به همراه توزیع نیروی ترمز EBD و BA نیز از دیگر ویژگی‌های رانا پلاس در بخش ایمنی است. پیش از این قرار بود رانا پلاس به سیستم فرمان برقی مجهز شود اما در مشخصات فنی رسمی اعلام شده مشخص شد که رانا پلاس دارای سیستم فرمان با نیروی کمکی هیدرولیکی خواهد بود.

در بخش تجهیزات و امکانات رفاهی نیز ایکو رانا پلاس به کروز کنترل، غربیلک فرمان جدید به همراه دکمه‌های کنترلی روی فرمان، طرح فیبر کربن کنسول میانی و داشبورد، سیستم پخش با در گاه USB و بلوتوث ، شیشه‌های جلو و عقب برقی، آینه‌های جانبی برقی، سنسور پارک عقب و… مجهز شده است.

AutomobileFa IKCO Runna Plus Specs

نظر دهید


در همین زمینه