شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جشنواره فروش هایپرکار
در روزهای 15 و 16 تیرماه با تخفیف ویژه برگزار می‌‌شود

 

هایپرکار به مناسبت دو سالگی فعالیت خود جشنواره فروش قطعات، لوازم یدکی و جانبی خودرو را با تخفیف ویژه برای تعمیرکاران و مالکان خودروها برگزار می‌کند.


سهیل حسین پور مدیرعامل مجموعه هایپرکار با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه این جشنواره در روزهای 15 و 16 تیرماه با تخفیف‌های ۵ تا ۱۵ درصد برگزار می‌شود، اظهار داشت: «مجموعه هایپرکار به منظور رفاه مشتریان تمام لوازم و قطعات خودرو که مورد نیاز مصرف کننده است را فراهم کرده تا مشتری از خرید یک محصول باکیفیت و قیمت مناسب اطمینان داشته باشد.»


به گفته حسین پور، تمامی قطعات ارائه شده در این مجموعه با نرخ مصوب دولتی و همچنین تعرفه خدمات نیز بر اساس نرخ اتحادیه است. همچنین در فروشگاه ذلاستیک و روغن موتور با نرخ مصوب دولتی به مشتریان عرضه می‌شود و سایر کالاها نیز با نرخ های عادلانه و با ۵ درصد سود روی قیمت تمام شده به فروش می‌رسد.


مدیرعامل هایپرکار با اشاره به اینکه کاهش فاصله بین تولیدکننده و مصرف کننده و ارائه قطعات باکیفیت و قیمت مناسب از مهم‌ترین اهداف هایپرکار است، ادامه داد: «اگر تولیدکننده‌ای بخواهد قطعه‌‌ای را وارد فروشگاه قطعات خودرویی هایپرکار کند، کیفیت این قطعه باید توسط مهندسین بخش فنی و مهندسی مجموعه بررسی و تایید شود.»


عضو هیات مدیره مجموعه هایپرکار در خصوص صادرات محصولات هایپرکار گفت: «صادرات محصولات هایپرکار به کشور آذربایجان شروع شده و گسترش صادرات به عراق، سوریه و سنگال در دست بررسی و برنامه‌ریزی است.»


حسین پور با اشاره به گسترش فعالیت‌های هایپرکار اظهار داشت: «هایپرکار علاوه بر فروش حضوری، تمرکز خود را روی فروش مجازی گذاشته است تا 22 میلیون کاربر خودرویی به راحتی بتوانند در سراسر ایران کالای مورد نیاز خود را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرند. همچنین به منظور توسعه بازارهای هدف قرار است ۴ شعبه در تهران و ۱۲ شعبه در سایر استان ها ایجاد شود که شعبی که در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می‌گیرند، شعب غرب تهران و استان مازندران هستند.»


مدیرعامل این مجموعه با اشاره به اینکه هدف اصلی فروشگاه‌های هایپر کار ایجاد آگاهی برای خرید قطعه توسط مشتریان است، اظهار داشت: «هایپرکار فروش به صورت سازمانی و اعتباری را نیز با همکاری با ۲ بانک و ۲۸ سازمان اجرایی کرده تا با ارائه کالاهای اصل مصرف کنندگان بتوانند با اطمینان خاطر از هایپرکار خرید کنند.»


وی افزود: «در هایپرکار لوازم یدکی برای چهار گروه خودرویی، ایران خودرو، سایپا، خودروهای چینی، سایربرندهای وارداتی مانند تویوتا، هیوندای، کیا، مرسدس بنز و نیسان وجود دارد. بر اساس نوع و شکل نیز قطعات خودرو به سه دسته قطعات مصرفی، قطعات یدکی و آپشن‌ها به مشتریان عرضه می‌شود. طی ۵ ماه گذشته این مجموعه موفق شده که ۹۷ درصد از سبد محصولات خود را تکمیل کند، تمام قطعات موجود در این مجموعه ۵ تا ۱۵ درصد تخفیف خرید برای مشتریان دارد.»


به گفته مدیرعامل هایپرکار، در روز پنج‌شنبه مشتریان دارای تعمیرگاه یا فعال در این حوزه می‌توانند به هایپرکار مراجعه کرده و خرید خود را با تخفیف انجام دهند. مشتریان عمومی نیز می‌توانند در روز جمعه نسبت به خرید خود با تخفیف‌های اعلام شده اقدام کنند.


وی گفت: «علاوه بر این، در این دو روز به سه نفر از مشتریان که بیش‌ترین خرید را داشته باشند هدایایی ویژه تقدیم خواهد شد. در کنار این تخفیفات، به پنج نفر از خریداران نیز به صورت قرعه کشی جوایزی اهدا می‌شود.»

 

 

نظر دهید


در همین زمینه