شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - سوبا M4 هیبرید
همراه با پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ

 شرکت فرداموتورز که تولید سوبا M4، لوکس ترین خودرو مونتاژی در ایران، را از ماهها پیش آغاز کرده، برنامه عرضه نسخه هیبریدی این خودرو را نیز در دستور کار قرار داده است.


بنابر تصاویر انتشار یافته، نمونه هایی از سوبا M4 هیبریدی احتمالا جهت تست و بررسی وارد کشور شده اند. سوبا M4‌ که با برخورداری از طیف وسیعی از امکانات و آپشن هایی که در کمتر خودرویی در بازار ایران دیده شده، خیلی زود توجه رسانه ها و مشتریان خودروهای لوکس را به خود جلب کرد، حال در نسخه هیبریدی جهت افزایش قوای محرکه، از یک پیشرانه برقی در کنار پیشرانه بنزینی استفاده خواهد کرد.


پیش بینی می شود از پیشرانه بنزینی نوع 1.5 لیتری توربو با توان 167 اسب بخار و پیشرانه الکتریکی با توان 74 اسب بخار در این خودرو استفاده شود. این موضوع در افزایش شتاب و کاهش مصرف سوخت این خودرو تغییرات چشمگیری را موجب خواهد شد که در کنار امکانات ایمنی، رفاهی، رادارها و تجهیزات کمک راننده، این خودرو را در سطح بالاتری نسبت به رقبا قرار خواهد داد.


حال باید منتظر ماند و دید برنامه فرداموتورز برای عرضه سوبا M4 هیبریدی به بازار چیست و شاهد چه تغییرات احتمالی دیگری در این خودرو خواهیم بود.

 

 AutomobileFa Suba M4 Hybrid interior 14020423

نظر دهید