شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تیزر جدید سوبارو
معرفی رسمی در نمایشگاه لس‌آنجلس


سوبارو با انتشار یک تصویر بدون جزییات چندان، معرفی خودرویی جدید در آینده نزدیک را تایید کرد. البته که این خودروساز ژاپنی هیچ اطلاعات دیگری را تایید نکرده اما طرفداران آن متقاعد شده‌اند که این خودرو، مدل جدید فارستر خواهد بود.

فارستر یکی از قدیمی‌ترین محصولات خط تولید فعلی سوبارو محسوب می‌شود که از عرضه آخرین بروزرسانی آن، بیش از ۲ سال می‌گذرد. بعید است که شامل یک تغییر و تحول بنیادی در نسخه جدید باشیم اما انتظار می‌رود که زبان کلی طراحی بهبود یابد و در آن نیز از فناوری‌های جدید به شکل گسترده‌تری استفاده شده باشد. رینگ و چرخی که در این تصویر دیده می‌شود واقعا جذاب است.

سوبارو احتمالا همچنان به عرضه فارستر با پیشرانه ۲.۵ لیتری و سیستم تعلیق تمام‌چرخ محرک به عنوان گزینه استاندارد ادامه خواهد داد. البته همچنان احتمال عرضه نسخه قدرتمندتری با موتور ۲.۴ لیتری توربو وجود دارد اما باید به این نکته نیز توجه کرد که سوبارو پس از توقف تولید فارستر XT به دلیل فروش بسیار پایین،‌ خاطره چندان خوبی از این نسخه ندارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر باید منتظر معرفی و رونمایی رسمی این خودرو در نمایشگاه لس‌آنجلس باشیم. انتظار می‌رود که اخبار جدید مربوط به این مدل در ۱۶ نوامبر منتشر شوند.

نظر دهید


در همین زمینه