شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - هیوندای آوانته
هیوندای آوانته یا النترا مسئله این است

 

هیوندای بی سر و صدا عکس‌های النترا جدید را که با نام آوانته در کره جنوبی به فروش می‌رسد در سایت خود آپلود کرده است. نسل هفتم این خودرو سال 2020 معرفی و در انتهای همان سال به بازار عرضه شد و حالا پس از گذشت 3 سال طبق سنت هیوندای که همیشه محصولات خود را سریعا به روز می‌کند این سدان کامپکت را به روز زسانی کرد.


بیشتر تغییرات در نمای رو به رو هیوندای النترا انجام شده جایی که فرم چراغ‌ها از حالت نیمه L مانند به حالت صاف درآمده‌اند و گرافیک داخل آنها نیز تغییر پیدا کرده است. به رسم خودروهای جدید هر دو چراغ هیوندای النترا توسط یک نوار نورانی LED به یکدیگر متصل شده‌اند که بالای هدلایت‌ها نقش دیلایت را ایفا می‌کند. در نمای مستقیم به واسطه جلوپنجره عریض‌تر و فرم زیر سپر که این نما را به دو قسمت تقسیم کرده؛ این نما شبیه به حرف X شده که بسیار اسپرت به نظر می‌رسد.


در نمای عقب هیوندای النترا همان چراغ‌ها هستند که از مدل قبلی به مدل جدید منتقل شده‌اند اما زیر سپر کاملا تغییر پیدا کرده و به لطف یک نوار تزئینی طرح آلومینیومی استایلی بسیار اسپرت به خود گرفته است. در این فیس‌لیفت نمای جانبی کمترین تغییر را به خود دیده و این موارد شامل رینگ‌های جدید، قطعه پلاستیکی ستون C و خط کروم پهن‌تر زیر شیشه‌ها می‌شود. داخل کابین نیز تغییرات به مرکز داشبورد، نمایشگرها و جنس Sage Green که با محیط زیست سازگار معطوف شده است.


این تغییرات محتاطانه برای یک فیس لیفت میانه مناسب به نظر می‌رسد و باید دید در تریم‌های بالا و نسخه N-Line تغییراتی بیشتر از این اعمال می‌شود با خیر.

 

نظر دهید


در همین زمینه