شبکه‌های اجتماعی

(۱) مقرون به صرفه ها

 میزان سرمایه، از مهم‌ترین فاکتور‌ها در خرید خودرو 

 

اشکودا سیتی‌گو: 5.34 یورو در روز

به جرئت سیتی‌گو را می‌توان از ارزنده‌ترین خودرو‌ها با فروش اقساطی دانست. اشکودا فول‌ترین نسخه از سیتی‌گو را با کد SE L با اضافه پرداخت 1.100 یورو به فروش می‌رساند. برای استفاده‌های معمول شهری، پیشرانه 3 سیلندر 1 لیتری 59 اسب بخاری کفایت می‌کند. نسخه‌های SE L تمام آن چه که در یک سوپرمینی شهری بدان نیاز دارید را در خود جمع‌آوری کرده است. سنسور‌های پارک، گرم‌کن صندلی، سیستم تهویه مطبوع خودکار، بلوتوث و رینگ‌های 15 اینچی آلیاژی بخشی از ویژگی‌های ممتاز این مدل هستند. با این حال، سیتی‌گو یک 5 نفره واقعی نیست و در عمل تنها دو سرنشین بالغ در ردیف دوم آن دوام می‌آورند.

 

AutomobileFa Skoda Citigo

 

فورد فیستا، 7.26 یورو در روز

فیستا از خوش‌فروش ترین هاچ‌بک‌های اروپا است. با وجود آن که هنوز فیستا با ایده‌آل‌های ما فاصله زیادی دارد، اما اکنون فورد آپشن‌های جذابی چون Android Auto و Apple Car Play را به سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی 6.5 اینچی خودرو اضافه کرده است. فورد تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر ساختن نسل هشتم فیستا کرده و این بار با افزایش فضای کابین و رساندن ظرفیت صندوق عقب به 292 لیتر، در پی جلب رضایت بیش‌تر مشتریان است.

AutomobileFa Ford Fiesta

 

سئات آتکا، 8.44 یورو در روز

تنها با پرداخت اندکی بیش‌تر از 8 یورو در روز، یکی از بهترین کراس‌اوور‌های 2018 را صاحب شوید. آتکا انتخاب راننده‌های چابک است چرا که با پلت‌فرم MQB و سیستم تعلیق اسپرت، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. راحتی سواری در این شاسی‌بلند تا حدودی فدای هندلینگ بالا شده است. همچنین می‌توانید امکانات سفارشی همچون هدلایت‌های LED جلو یا صندلی‌های گرم‌شونده را هم انتخاب کنید که البته در این صورت، میزان هزینه روزانه‌تان برای خرید آتکا افزایش می‌یابد.

AutomobileFa Seat Ateca

 

فولکس واگن گلف، 8.56 یورو در روز

قهرمان بی قید و شرط کلاس هاچ‌بک‌های خانوادگی، شرایط خرید غیرنقدی خوبی را پیش روی مشتری‌ها قرار می‌دهد. پیشرانه TSI با حجم 1 لیتر، 108 اسب بخار قدرت دارد، اما گشتاور آن به 200 نیوتن متر می‌رسد که در قیاس با حجم موتور، ستودنی است. این پیشرانه پس از وقوع رسوایی دیزل‌گیت و بازگشت به سوی بنزینی‌ها، با استقبال خوبی رو به رو شد، به خصوص آن که برای پر کردن 0 تا 99 کیلومتر بر ساعت تنها به 9.9 ثانیه زمان نیاز دارد. صندوق بار 380 لیتری در کنار کیفیت بالای کابین و عملکرد عالی گلف بر روی آسفالت، جای هیچ شک و شبه‌ای را در انتخاب این خودرو اصیل باقی نمی‌گذارند.

AutomobileFa Volkswagen Golf

 

پژو 208 GTI، 8.73 یورو در روز

اگر بر فرض محال از هاچ‌بک‌های فولکس خوشتان نمی‌آید، آن گاه به سراغ سری 2 محصولات پژو بروید! این 208 GTi است که توسط تیم پژو اسپرت ست‌آپ شده است و 10 سانتی متر ارتفاع کم‌تری از زمین، نسبت به نمونه‌های استاندارد دارد. همچنین تمرکز بیش‌تری بر روی لذت سواری خودرو صورت گرفته است و تایر‌های میشلین هم بخشی از این پرفورمنس بالا را تشکیل می‌دهند. 4 سیلندر 1.6 لیتری 205 اسب بخاری، 208 GTi را به موشک زمین به زمینی بدل می‌کند که برای رساندن خود از سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت، 6.5 ثانیه زمان می‌گیرد. 

AutomobileFa Peugeot 208 GTi

 

مزدا MX-5، 8.84 یورو در روز

باید در فرهنگ لغات آکسفورد، نام مزدا MX-5 را مترادف با لذت و هیجان معرفی کنند! اکنون این خودرو با عبور از مرز فروش یک میلیون دستگاه از زمان رونمایی اولین نسل تا به امروز، در دسته ارزنده‌ترین‌های این فهرست قرار می‌گیرد. برای مرور لازم به ذکر است که MX-5 2018 از پیشرانه 1.5 لیتری 129 اسبی استفاده می‌کند که در مدل‌های گران‌قیمت‌تر، به نسخه 2 لیتری نیز قابل ارتقا است. از شگفت‌انگیزترین ویژگی‌های MX-5، وزن خالص به شدت پایین آن بوده که چیزی در حدود 975 کیلوگرم، اعلام شده است. گیربکس 6 سرعته مزدا، از بهترین نمونه‌های طراحی‌شده در این سگمنت است که با توجه به دیفرانسیل عقب بودن، نوید لذت بی حد و مرز رانندگی با این رودستر محبوب را می‌دهد.

AutomobileFa Mazda MX5

 

نظر دهید


در همین زمینه