شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مازراتی گرن توریسمو
تولید محدود و مختص به آمریکا

 

مازراتی برای سال 2024، مدل گرن توریزمو را با قیمت 174.000 دلار (برای تریم پایه مودنا ) به بازار آمریکا باز می‌گرداند. در کنار این تریم، نمونه تروفئو نیز وجود دارد اما مشتریانی که به دنبال نسخه‌ای خاص‌تر هستند می‌توانند نمونه ویژه و تولید محدود 75 سالگی را از سری پریما خریداری کنند.


GranTurismo Prima Series 75th Anniversary Launch Edition به مناسبت 75اُمین سالگرد عرضه گرن توریزمو تولید شده و از ویژگی‌هایی بهره می‌برد که در نمونه معمولی موجود نیست. رنگ بدنه این خودرو از نوع Grigio Lamiera مات با تزئینات فیبرکربن و لوگوهای ویژه سالگرد بر روی کاپ چرخ‌ها و صندوق عقب است.


مازراتی برای تزئین کابین گرن توریسمو که با چرم سوراخ‌دار پوشیده شده، از دو رنگ سفید و مشکی با دوخت متضاد قرمز استفاده کرده که آن را می‌توان بر روی صندلی‌ها، داشبورد و کنسول میانی مشاهده کرد. روی پشت سری این نمونه لوگو سالگرد 75 سالگی گلدوزی شده تا از نسخه عادی متمایز شود.


GranTurismo PrimaSerie بر اساس تریم تروفئو توسعه پیدا کرده و به همین منظور از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتر توئین توربو بهره می‌برد که 542 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. نسخه ویژه گرن توریزمو برای رسیدن به تندی 100 کیلومتر بر ساعت تنها به 3.3 ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعت آن نیز 320 کیلومتر بر ساعت عنوان شده است.


از 75 دستگاه تنها 50 دستگاه از این خودرو به دست خریداران آمریکایی و کانادایی می‌رسد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه