شبکه‌های اجتماعی

لوکس‌ترین و گران‌ترین پیکاپ گریت‌وال معرفی شد
Automobile Farsi - Great Wall King Kong Poer

کینگ کنگ در چین ظاهر شد

 

 

پیکاپ گریت‌وال ایکس کنون در بهار سال 2021 معرفی شد، اما هنوز آماده عرضه به بازار نیست. حالا اما گریت‌وال برای نمایشگاه خودرو گوانگژو اعلام کرده نمایش متفاوتی را خواهد داشت. این یعنی گریت‌وال قرار است پیکاپ جدید کینگ کنگ Poer را به نمایش بگذارد. این پیکاپ لوکس‌ترین و گران‌ترین پیکاپ گریت‌وال به شمار می‌آید که در بازارهای مختلف با نام‌های همچون Aka Pao ،Cannon یا سری P شناخته می‌شود.

 

شاسی، فریم، فریم بدنه و تمامی اجزا و مجموعه‌ها از مدل اصلی در این نسخه حفظ شده است اما کینگ کنگ از پنل‌های بدنه بیرونی و فناوری روشنایی متفاوتی برخوردار است. خط و خطوط اضافی در اطراف چرخ‌ها و در فضای جانبی بدنه خودرو ظاهر شده و پایه‌های آینه بغل و حتی پنجره‌ها نیز تغییر کرده است. به گفته مسئولان گریت‌وال چراغ‌های جلو به صورت ماتریسی بوده و فضای داخلی این پیکاپ نیز به کلی دستخوش تغییر شده است.

 

به احتمال زیاد گریت‌وال کینگ کنگ تنها از یک پیشرانه دیزلی برخوردار است اما Pao و Poer دو مدل دیگر پیکاپ گریت‌وال از دو پیشرانه که یکی دیزلی که قدرتی معادل 163 اسب‌بخار دارد و دیگری پیشرانه بنزینی با قدرت 190 یا 218 اسب‌بخار است، برخوردار هستند. همچنین بر اساس اطلاعات منتشر طول این پیکاپ 5635 میلی‌متر بوده و از چرخ‌های 17 اینچی برخوردار است. همچنین پیشرانه آن 2 لیتری توربو دیزل با قدرت 166 اسب‌بخار خواهد بود.

  

نظر دهید


در همین زمینه