شبکه‌های اجتماعی

جنسیس GV80 بیش‌تر از همه سدان‌های این شرکت فروخت
اتومبیل فارسی - جنسیس GV80

نگاهی به وضعیت فروش جنسیس در آمریکا

 

شاید جالب باشد بدانید شاسی‌بلند خاص جنسیس در سه ماهه اول 2021 بیش از مجموع سدان‌های جنسیس فروش داشته است. نتایج فروش جنسیس نشان می‌دهد در این بازه زمانی نسبت به سال 2020، 108 درصد رشد فروش داشته و طبق گزارشات فروش این شاسی‌بلند جنسیس تنها در ماه مارچ بیش از سه برابر شده است.


هرچند فروش سال گذشته جنسیس GV80 آنچنان چشم‌گیر نبوده، که آن هم تاثیرپذیری اقتصاد از شرایط کرونا و قرنطینه است، اما این برند لوکس کره‌ای توانسته تا اینجا در سال 2021، 8200 دستگاه تنها در ایالات متحده به فروش برساند.

 

AutomobileFarsi Genesis all cars


این در حالی است که در مقایسه با دیگر رقبا، جنسیس برای تثبیت خود در بازار راه برای جبران دارد اگرچه آلمانی‌ها هنوز آمار فروش خود را اعلام نکرده‌اند، اما به نظر می‌رسد رقابت بین خودروهای پریمیوم در آمریکا بسیار تنگاتنگ و سخت شده است. با نگاه به آماری که تاکنون از سوی شرکت‌ها منتشر شده، جنسیس هنوز نتوانسته به فروش پنج رقمی برسد، اتفاقی که بیشتر برندهای پریمیوم به سادگی آن را رقم زده اند. در این میان آکورا و کادیلاک هر دو توانسته‌اند در بازار ایالات متحده بیش از 37هزار دستگاه، لکسوس 75 هزار دستگاه و اینفینیتی بیش از 19 هزار دستگاه اتومبیل بفروشند.


از نظر برخی کارشناسان حوزه اتومبیل برای برند نسبتا جوان با مدل‌های محدود برای ورود به یک بازار پررقابت مانند بازار اتومبیل ایالات متحده آمریکا، پیشرفت جنسیس دلگرم کننده است. مورد مهمی که ممکن است جایگاه جنسیس را در این بازار ارتقا دهد، عرضه طیف وسیعی از اتومبیل‌های الکتریکی به بازار از سوی جنسیس است که می‌تواند جهشی جدی در فروش این خودروساز داشته باشد.

 

نظر دهید