شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فورد برانکو
با تمرکز بر توانایی‌های برانکو


فورد مدرسه رانندگی آف‌رود خود با نام Bronco Off-Roadeo را در دسترس عموم مردم قرار داده و اکنون، هر کسی می‌تواند پشت فرمان‌های یک مدل برانکو بنشیند و مهارت‌های رانندگی آف‌رود را یاد بگیرد.

این موسسه که تاسیس آن در سال ۲۰۲۱ اعلام شد، پیش از این فقط در دسترس صاحبان نسل فعلی برانکو و برانکو اسپرت بود. فورد اکنون یک دوره آموزشی ۴ ساعته برای همه علاقه‌مندان راه انداخته که امکان دسترسی به آن در تمام شعبه‌های این مدرسه (نوادا، تگزاس و یوتا) وجود دارد.

البته یک تففاوت بین این دو گروه وجود دارد. افرادی که خود صاحب یک دستگاه برانکو نیستند،‌ باید برای ورود کمی دست به جیب شوند. هزینه ورود به ازای هر خودرو (شامل یک راننده و تا ۳ مهمان) ۷۹۵ دلار اعلام شده است. صاحبان هر کدام از مدل‌های برانکو می‌توانند به شکل رایگان وارد این مدرسه شوند و دوره‌های آموزشی آن را طی کنند. هزینه‌های مربوط به هتل و سفرهای احتمالی بر عهده خود شرکت‌کنندگان است.

فورد علاوه بر ارائه یک مدل برانکو، شرکت‌کنندگان را در مسیرهای چالش‌برانگیز آف‌رود به همراه یک مربی قرار می‌دهد. این ایده می‌تواند هم قابلیت‌ها و فناوری‌های برانکو را به نمایش بگذارد و هم منجر به آموزش مهارت‌های رانندگی آف‌رود شرکت‌کنندگان شود.

در مقابل دوره آموزشی ۴ ساعته برای افرادی که برانکو ندارند،‌ یک دوره آموزشی یک روز و نیمه برای صاحبان برانکو وجود دارد. این دوره طولانی‌تر،‌ تقریبا تمام بخش‌ها و پیست‌های مدرسه و همچنین، فناوری‌های مخصوص آف‌رود برانکو مثل تریل کنترل، سیستم مدیریت سطوح، حالت‌های متنوع رانندگی و آموزش مهارت‌های پایه و ابتدایی رانندگی در آف‌رود را شامل می‌شود.

فورد مدرسه‌های رانندگی مخصوصی برای بعضی از مدل‌های قدرتمند و محبوب دیگر هم دارد. مراکز تجربه محصولات ST مثل اکسپلورر و Edge در یوتا و کارولینای شمالی و مرکز تجربه راپتور F-150 از جمله این تاسیسات هستند. مدرسه رانندگی حرفه‌ای Ford Performance و یک مرکز موستانگ برای صاحبان این خودروی افسانه‌ای هم وجود دارد.

نظر دهید


در همین زمینه