شبکه‌های اجتماعی

نمایشگر 48 اینچی ارمغان استارتاپ چینی برای خودرو


تصاویر جدیدی از بایتون M-Byte منتشر شد

استارتاپ خودروهای الکتریکی چینی بایتون تصاویر جدیدی از نمایشگر دیجیتال پیشرفته خود ار اولین مدل کراس‌اوور خود با نام M-Byte را منتشر کرد. این تصاویر در مقایسه با تصاویر گذشته آن که در نمایشگاه CES در اوایل 2019 منتشر شد متفاوت است و از جزئیات بیش‌تر و پیشرفته‌تری برخوردار است. شرکت بایتون بر روی داشبود این اتومبیل از نمایشگر 48 اینچی عرضی استفاده کرده است.
M-Byte همچنین از دو نمایشگر دیگر نیز بهره می‌برد، نمایشگر هفت اینچی که به وسیله دکمه‌های فیزیکی در میانه فرمان احاطه شده است و دیگری نمایشگر لمسی هشت اینچی که در میانه صندلی‌های جلو نصب شده است.
بسیار جالب است که راننده چگونه می‌تواند از سه نمایشگر که یکی از آن تشکیل شده از هفت تبلت است بدون اینکه پریشان شود بتواند استفاده کند و اینکه نمایشگر نصب شده روی فرمان بزرگ‌تر از نمایشگرهای سرگرمی حال حاضر برخی خودروها است.
بایتون برای در واقع نمایشگر لمسی روی فرمان را به عنوان رابط اصلی پیکربندی اتومبیل و ارتباط با نمایشگر 48 اینچی نصب کرده است و دکمه‌های فیزیکی کناری آن برای سیستم کروز کنترل و همچنین سیستم صوتی SED نصب شده است. همچنین برای تغییر صفحات در نمایشگر روی فرمان از دکمه بالا و پایین برای تغییر صفحات وجود دارد و از نکات جالب آن است که با چرخاندن فرمان نمایشگر در جای خود ثابت می‌ماند.
در کنسول وسط و در میانه صندلی‌های جلو نمایشگر لمسی هشت اینچی تعبیه شده است که این امکان را به سرنشینان جلو می‌دهد تا سیستم صوت SED و سیستم تهویه هوا و سردکن و گرم‌کن صندلی‌ها را کنترل کنند. همچنین این نمایشگر می‌تواند به عنوان نمایشگر سرگرمی صندلی‌های عقب نیز مورد استفاده قرار گیرد.
در نهایت، بر اساس تصاویر کنترل جعبه دنده خودرو به دکمه‌های فیزیکی زیر دریچه کولر در وسط داشبورد بایتون M-Byte سپرده شده است. بایتون معتقد است توانسته فضای گرم و راحتی را برای سرنشینان این خودرو به ارمغان بیاورد. هرچند هدف از استفاده از خودرو رانندگی است و برای استراحت ساخته نشده است.

نظر دهید


در همین زمینه