شبکه‌های اجتماعی

ارتقا زودهنگام تویوتا کروان 2023
اتومبیل فارسی- تویوتا کروان 2023

معرفی کیت‌های بدنه GR و Modelista


تنها چند ساعت پس از معرفی لاین آپ جدید تویوتا کروان که شامل مدل‌های کراس‌اوور، استیشن واگن، سدان و کراس‌اوور اسپرت می‌شود؛ این شرکت از کیت های بدنه رسمی آن نیز رونمایی کرد. این کیت‌ها توسط Gazoo Racing که به اختصار GR شناخته می‌شود و Modelista تامین می‌شود که سبک متفاوتی از یکدیگر دارند.


کیت بدنه GR که با نام Voguish Aerodynamics عرضه می‌شود، شامل اسپلیتر‌ها، رکاب‌ها، زیرسپر همراه با دفیوزر یکپارچه و اسپویلر لبه صندق عقب هستند. تمام قطعات از جنس رزین هستند و می‌توان آنها را به صورت رنگ شده تکی و یا بسته کامل به قیمت 2.341 دلار خریداری کرد. اگر مشتریان خواهان تغییرات بصری بیشتری باشند می‌توانند رینگ‌های 21 اینچ آلومینیومی به قیمت 2.222 دلار یا همان رینگ همراه تایر‌های میشلن به قیمت 3.487 دلار، ریموت آرامید-فیبر کربن، محافظ دستگیره درب‌ها، تثبیت کننده درب‌ها و استرات بار و سیستم تعلیق ارتقا یافته به قیمت 357 دلار را سفارش دهند.


کیت بدنه Modelista با نام Brilliant Force شناخته می‌شود و شامل اسپلیتر جلو، رکاب‌های عمیق‌تر و تهاجمی‌تر، دفیوزر عقب همرنگ بدنه و خروجی‌های اگزوز کروم فیک است. اگر کل مجموعه را در نظر بگیرید، مدلیستا با اضافه کردن محافظ گلگیر هم رنگ بدنه، تزئینات جلوپنجره، قاب آینه‌ها و محافظ رکاب‌ها با قیمت 3.048 دلار از GR گران‌تر خواهد بود.


رینگ‌های 21 اینچی آلومینیومی این کیت بدنه به صورت تکی 2.062 و همراه با تایر 3.331 دلار هستند. برای تکمیل‌تر شدن موارد خریداران می‌توانند محافظ پلاک، آفتابگیر و محافظ دستگیره درب را با برند مدلیستا سفارش دهند. مدلیستا بر خلاف GR هیچ ارتقایی برای سیستم تعلیق نخواهد داشت.


این خودروها بر اساس پلتفرم TNGA تویوتا با دو پیشرانه هایبرید ساخته خواهد شد. قویترین مدل با نام Crown Crossover RS که در بازار آمریکا به عنوان Crown Platinum شناخته می‌شود، خروجی 340 اسب‌بخار دارد. این قوای محرکه ترکیبی از پیشرانه درونسوز 4 سیلندر 2.4 لیتر توربو با دو موتور الکتریکی است که برای انتقال قدرت به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک متصل می‌شود.


تویوتا در روز رونمایی هیچ اطلاعات و عکسی از داخل خودرو منتشر نکرد و همچنان باید منتظر انتشار اخبار بعدی ماند. تویوتا می‌خواهد کروان را در بیش از 40 کشور عرضه و سالانه 200 هزار دستگاه از آن را تولید کند.
این خودرو در حال حاضر در ژاپن قابل سفارش و اولین تحویل آن به پاییز 2022 موکول شده است. خریداران آمریکایی باید تا پایان سال 2022 صبر کنند.

 

نظر دهید


در همین زمینه