شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - رولزرویس ریث Black Arrow
با رنگ‌آمیزی منحصر به فرد

 

رولزرویس از زمان تاسیس تا امروز، شاهکار‌های زیادی را تولید کرده که در هنگام مواجهه با یکی از این مدل‌ها می‌توانید ساعت‌ها به آن خیره شوید. این خودرو بسیار خاص است زیرا از رولزرویس ریث Black Arrow تنها 12 دستگاه تولید خواهد شد که پیش از این خریداری شده و ویژگی دیگری که آن را خاص‌تر می‌کند این است که رولزرویس پس از این دیگر کوپه 12 سیلندر بنزینی تولید نخواهد کرد و لاین آپ آن الکتریکی خواهد شد.


رنگ بدنه رولزرویس ریث Black Arrow در جلو خاکستری است و هرچه به عقب می‌رود مشکی می‌شود. این فرآیند 18 ماه طول می‌کشد و آن را به پیچیده‌ترین رنگی که رولزرویس ساخته تبدیل می‌کند. این رنگ به صورت تصادفی انتخاب نشده و از خودرو Thunderbolt که در سال 1930 رکورد سرعت 575 کیلومتر بر ساعت را در Bonneville به ثبت رساند الهام گرفته شده است. تزئینات زرد رنگ دور قاب ورودی هوا، پشت جلوپنجره، دور کاپ رینگ‌ها و دور حلقه Spirt of Ecstacy دیده می‌شود تا کنتراست بیشتری در رولزرویس ریث Black Arrow ایجاد کند.

 


همانطور که گفته شد، رنگ زرد تنها روی برخی از قسمت‌های بدنه رولزرویس ریث Black Arrow وجود دارد اما زمانی که داخل کابین را نگاه می‌کنید، بیشترین رنگی که کار شده زرد است که بر روی فرمان، زیر داشبورد، دستگیره درها، صندلی‌های جلو، لوگو و تزئین صندلی عقب و رینگ داخل ساعت آنالوگ دیده می‌شود. زیر ساعت آنالوگ سرعت ثبت شده Thunderbolt حک شده و بر روی داشبورد نیز طرحی از پیشرانه وجود دارد تا به دو ویژگی اصلی این خودرو اشاره داشته باشد. مانند بسیاری از مدل‌های رولزرویس این خودرو نیز دارای سقف ستاره‌ای است که از 2.117 چراغ fiber-optic تشکیل شده تا کابینی لذت بخش را شکل دهد.


پیشرانه رولزرویس ریث Black Arrow همچنان از نوع 12 سیلندر 6.6 لیتر توربو است که 624 اسب‌بخار قدرت و 870 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. لوگو این پیشرانه نیز به رنگ زرد درآمده تا حاکی از آخرین نسخه باشد.

نظر دهید