شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - رنو ترافیک ون E-Tech
ون برقی با پیمایش 240 کیلومتر

 

رنو ترافیک ون E-Tech به عنوان ون تجاری الکترکی در نمایشگاه IAA هانوفر آلمان به نمایش درآمد. این جدید‌ترین ون تجاری الکتریکی این شرکت به حساب می‌آید که در لاین آپ رنو، بالاتر از کانگو برقی و زیر مستر قرار می‌گیرد.


توان موتور الکتریکی رنو ترافیک ون E-Tech، که از پک باطری 52 کیلووات ساعت تامین می‌شود 121 اسب‌بخار است و می‌تواند در چرخه WLTP با یکبار شارژ 240 کیلومتر برد مسافت داشته باشد. این خودرو از شارژ 7 کیلووات AC تک فاز، 22 کیلووات AC ایستگاه شارژ و 50 کیلووات DC فست شارژ سفارشی پشتیبانی می‌کند. ترافیک الکتریکی می‌تواند تا 1.2 تن بار حمل کند و 750 کیلوگرم را به پشت خود بکشد.


رنو ترافیک الکتریکی در چندین پیکربندی بدنه تولید خواهد شد. طول کلی به صورت 5.08 یا 5.48 متر در دسترس است. خریداران می‌توانند ارتفاع 1.9 یا 2.4 متر را بنا به کاربری خود در نظر بگیرند. چنین ابعادی می‌تواند حجم ذخیره سازی بار را بین 5.8 تا 8.9 متر مکعب بسته به پیکربندی آن فراهم کند. چند نوع پوشش کف نیز برای این ون باری در نظر گرفته شده است.


سال گذشته این شرکت بر مبنای ترافیک الکتریکی کانسپت مدل Hippie Caviar Hotel RV concept را معرفی کرد. از موارد جالب این خودرو کانسپت، وجود تخت خواب‌هایی بود که از درب عقب بیرون می‌آمد تا سرنشینان در طبیعت استراحت کنند و دو تکیه‌گاه روی سقف که آن را تبدیل به یک تراس با ویوو ابدی می‌کرد بود.

 


رنو برای این خودرو مفهومی حالتی را در نظر گرفته لود که بتوان در جنگل و یا هر منطقه خارج از جاده، با استفاده از پهباد غذا سفارش داد و آن را تحویل گرفت.


این شرکت نمونه کوچکتر Hippie Caviar Hotel RV concept را امسال به این نمایشگاه می‌آورد که پایه و اساس آن کانگو خواهد بود.

 

نظر دهید


در همین زمینه