شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لوسید ایر پییر 2023
2 تریم ارزان قیمت

 

شرکت لوسید با معرفی دو تریم ارزان قیمت پییر و تورینگ خط تولید مدل ایر را گسترش می‌دهد. این شرکت در خصوص معرفی این دو تریم می‌گوید: «با کاهش قیمت، بُرد مسافت و قدرت را کاهش نداده‌ایم.»


لوسید ایر پییر (Lucid Air Pure 2023) از دو موتور الکتریکی و سیستم چهارچرخ محرک استفاده می‌کند که 92.900 دلار قیمت دارد. پییر باطری کوچکتری نسبت به نسخه لانگ رنج استاندارد دارد و همچنان می‌تواند با یکبار شارژ 659 کیلومتر برد مسافت در چرخه EPA داشته باشد. با شارژ سریع، طی مدت زمان 15 دقیقه این خودرو قابلیت پیمایش 321 کیلومتر را به دست می‌آورد. خروجی این دو موتور الکتریکی 480 اسب‌بخار و شتاب آن 3.8 ثانیه اعلام شده است. تریم پییر نسخه‌ای تک موتور و دیفرانسیل عقب خواهد داشت که سال آینده معرفی و عرضه می‌شود و قیمت آن در حدود 87.400 دلار خواهد بود. این تنها ایر تک موتوره و محرک عقب خواهد بود. سقف این تریم شیشه‌ای نیست و دریم‌درایو (DreamDrive) به صورت استاندارد نصب می‌شود و اگر خریداران خواهان دریم‌درایو پییر باشند باید آن را سفارش دهند.


تریم بالاتر یعنی لوسید ایر با دو موتور الکتریکی و 620 اسب‌بخار قدرت تورینگ (Touring) نام دارد که قیمت آن از 107.400 دلار آغاز می‌شود. لوسید ایر تورینگ از باطری 18 ماژول دور برد و بُرد تخمینی 683 کیلومتر در چرخه EPA بهره می‌برد. شتاب تریم تورینگ تنها 0.4 ثانیه سریع‌تر از پیور 3.4 ثانیه اعلام شده است. این تریم به صورت استاندارد از سقف ساده استفاده می‌کند و سقف شیشه‌ای به صورت آپشنال در دسترس قرار می‌گیرد. چرم ناپا و تریم چوب جز استاندارد‌های تورینگ به حساب می‌آید.

 

نظر دهید


در همین زمینه