شبکه‌های اجتماعی

مازراتی نسخه پریما سری را در آمریکا شمالی عرضه می‌کند
اتومبیل فارسی - مازراتی گریکاله پریما سری

قلب MC20 روی گریکاله به صورت تولید محدود


مازراتی قصد دارد نسخه تولید محدود Grecale PrimaSerie را در آمریکای شمالی عرضه کند. این خودرو رنگ‌های بدنه و کابین منحصر به فرد و متفاوتی خواهد داشت.


Grecale PrimaSerie هم بر اساس نسخه قدرتمند تروفئو ساخته می‌شود و هم بر اساس تریم مودنا که تریم تروفئو از پیشرانه Nettuno V6 که پیش‌تر بر روی MC20 نصب شده بود استفاده می‌کند. این پیشرانه بر روی گریکاله 523 اسب‌بخار قدرت تحویل می‌دهد که عدد خیره کننده‌ای است.


گریکاله پریما سری در تریم تروفئو با رنگ انحصاری Giallo Corse ( زرد ) عرضه می‌شود و از سری برنامه شخصی سازی مازراتی یعنی Fuoriserie customization به حساب می‌آید. رینگ‌های 21 اینچ Crio این خودرو به همراه کلیپر‌های ترمز قرمز رنگ نمای جانبی را جذاب‌تر از قبل می‌کنند. داخل خودرو به صورت استاندارد از چرم مشکی با دوخت زرد به همراه تزئینات فیبر کربن سه بعدی استفاده شده است.


همراه با این خودروها دو بسته Premium Plus و Techssistance نیز ارائه داده می‌شود که با اضافه شدن آنها فیچر‌هایی مانند سرد کن صندلی‌های جلو، سیستم صوتی با 21 بلندگو، هدآپ دیسپلی، پد شارژ وایرلس، پدال‌های اسپرت و... بر روی خودرو نصب می‌شود.


اما پریما سری که بر اساس تریم مودنا ساخته می‌شود از پیشرانه 4 سیلندر هیبرید استفاده می‌کند که خروجی آن 325 اسب‌بخار قدرت است. این شرکت سه رنگ دیگر برای این تریم در نظر گرفته است که شامل Bianco Astro با رنگ داخلی Rosso با دوخت Grigio و تزئینات مشکی پیانو با کلیپر‌های ترمز قرمز، Blu Nobile با رنگ داخلی مشکی با دوخت آبی و تزئینات مشکی پیانو با کلیپر‌های ترمز آبی، Grigio Cangiante با رنگ داخلی Ghiaccio با دوخت Grigio و تزئینات مشکی پیانو با کلیپر‌های ترمز آبی می‌شود. این مدل‌ها از رینگ 21 اینچ Pegaso استفاده می‌کنند.


Modena PrimaSerie از پکیج پرمیوم پلاس مازراتی استفاده می‌کند که صندلی‌های اسپرت، گرمکن فرمان، سیستم صوتی با 21 بلندگو، نازل‌های گرم شونده برف پاک‌کن، سردکن صندلی‌های جلو و گرمکن صندلی‌های عقب را به خودرو اضافه می‌کند. پکیج Techsisstance نیز هدآپ دیسپلی، تهویه مطبوع سه نقطه‌ای و پدال‌های آلومینیومی را اضافه می‌کند.


مازراتی تنها 325 دستگاه از این خودرو را برای بازار آمریکای شمالی تولید می‌کند. عرضه این خودروها پاییز سال جاری اتفاق می‌افتد و مازراتی روی آنها گارانتی 4 ساله و یا 50 هزار مایل را ارائه می‌کند.

 

نظر دهید


در همین زمینه