شبکه‌های اجتماعی

Maserati Ghibli FTributo Special Edition
Maserati Ghibli FTributo Special Edition
ادای احترام به اولین راننده زن فرمول 1

 

نسخه‌های ویژه گیبلی و لوانته به نام FTributo اسپشیال ادیشن با ادای احترام به ماریا ترسا د فیلیپس (Maria Teresa De Filippis) اولین راننده زن مسابقات فرمول یک (که با مازراتی 250F رانندگی کرده بود) تولید خواهد شد.


مازراتی این دو مدل خاص را با رنگ‌ Arancio Devil و Grigio Lamiera gray تولید می‌کند. نشان‌ها و تزئینات با توجه به رنگ بدنه تغییر خواهد کرد به طوریکه برای رنگ نارنجی از آبی کبالت و برای رنگ خاکستری از رنگ نارنجی استفاده شده است. این ترکیب‌ها را می‌توان روی حاشیه رینگ‌ها، نوشته بالای گلگیر‌ها و لوگوی ستون C مشاهده کرد.


لوانته FTributo از رینگ‌های 21 اینچ Anteo و گیبلی Ftributo از رینگ‌های 21 اینچ Titano استفاده می‌کنند. مدل‌هایی که نارنجی هستند، رینگ‌هایی با رنگ جدید Grigio Opaco و مدل‌های خاکستری با رنگ مشکی براق به مشتریان تحویل داده می‌شوند. داخل کابین یا با چرم قهوه‌ای فول گرین و دوخت نارنجی و یا با چرم مشکی فول گرین با دوخت نارنجی و آبی تکمیل می‌شود.


تمام این ارتقا به صورت بصری انجام شده و مازاتی هیچ صحبتی در خصوص تقویت پیشرانه این دو مدل نکرده است. با این اوصاف مازراتی گیبلی از همان پیشرانه 8 سیلندر 572 اسب‌بخار در نمونه تروفئو، 6 سیلندر توئین توربو 345 و یا 424 اسب‌بخار استفاده می‌کند. در خصوص لوانته نیز تریم تروفئو از نوع 8 سیلندر 523 یا 572 اسب‌بخار و تریم‌های پایین‌تر از نوع 6 سیلندر 424 اسب‌بخار سود می‌برد.


پیش از این‌که دفیلیپس در فرمول ۱ شرکت کند، لقب شیطان را به خود اختصاص داده بود. او در سی‌و‌نهمین سری مسابقات تارگا فلوریو در جدول کلی به رده 9 و در کلاس 2 لیتر به مقام چهارم رسید که برای یک خانم جایگاه بسیار بالایی بود. او در این مسابقات، کنار لوئیجی بلوچی با مازراتی A6GCS مسابقه داد و در ورود به فرمول یک نیز پشت فرمان این برند نشست.


این خودروها در سری محدود که عدد آن مشخص نشده عرضه می‌شود.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه