شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مرسدس بنز AMG G63 منصوری

تک ساخت و منحصر به فرد


منصوری بیشتر خودرو‌های لوکس و اسپرت را تیونینگ کرده است و حالا نوبت به مرسدس بنز G63 AMG رسیده تا کوروش منصوری دستی بر سر و روی آن بکشد. این خودرو چیزی بیش از اضافه کردن قطعات آیرودینامیک دارد. برخی از تغییراتی که این شرکت بر روی G63 اعمال کرده شامل سپر جلو، گلگیر‌ها، اسپویلر سقف و استفاده از فیبر کربن در بیشتر قطعات بدنه می‌شود. رنگ بدنه خودرو در جلو فیروزه‌ای است، در قسمت میانی با پترن‌های مثلثی سیاه رنگ شکل گرفته و پس از درب دوم سیاه می‌شود. منصوری به این رنگ Algorithmic Fade می‌گوید.


همانطور که بالاتر اشاره شد، فعالیت بر روی مرسدس بنز G63 AMG بیش از نصب قطعات آیرودینامیک فیبرکربن است. منصوری پیشرانه این خودرو را مورد بازنگری قرار داده و با نصب توربوشارژر‌های بزرگتر، لوله‌های خروجی و سیستم اگزوز جدید با پرفورمنس بالا که توسط سیستم‌های کامپیوتری دوباره برنامه ریزی شده به توان بیشتر خروجی پیشرانه کمک کرده است. با این تغییرات، پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر توئین توربو G63 AMG حالا 850 اسب‌بخار قدرت و 1000 نیوتن‌متر گشتاور دارد که نسبت به مدل استاندارد 265 اسب‌بخار قدرت و 150 نیوتن‌متر گشتاور بیشتری تولید می‌کند. این افزایش خروجی پیشرانه باعث شده تا شتاب اولیه این شاسی بلند به 3.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز به 250 کیلومتر بر ساعت برسد.

 

 


داخل کابین مرسدس بنز G63 AMG به درخواست خریدار تغییر کرده است. منصوری به همین منظور، تودوزی این خودرو را به صورت کامل با رنگ Feroza تعویض کرده که همراه با آن فرمان چرمی با تزئینات کربن-فیروزه، موکت‌های زیر پا، کنسول میانی، رو دری‌ها و تزئینات کل کابین با همان رنگ تعویض شدند.

 

نظر دهید


در همین زمینه