شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - نیسان پاترول منهارت
با 650 اسب‌بخار قدرت

 

نسل ششم پاترول بیش از 13 سال است که روی خط تولید قرار دارد اما به غیر از نیسمو کمترین تیونری به تقویت و ارتقا این شاسی بلند فول سایز پرداخته است. منهارت با تقویت خودروهای ب‌ام‌و به شهرت رسید اما مدتی است که به سراغ برند‌هایی همچون آئودی، مرسدس بنز و لندروور نیز رفته و دستی بر سر برخی از مدل‌های برند‌های مذکور کشیده تا آنها را به درجه‌ای بالاتر برساند. حالا این شرکت تصمیم گرفته تا شانس خود را بر روی یک خودرو آسیایی امتحان کند.


زیر طرح دو رنگ مشکی و طلایی منهارت، شما پاترول معمولی نخواهید دید زیرا این نسخه نیسمو و دومین فیست لیفت قبل از مدل 2021 است. رینگ‌های 24 اینچ غول‌پیکر طلایی و ارتفاع کاهش یافته اولین نکته‌هایی هستند که جلب توجه می‌کنند.


پیشرانه مور استفاده در این مدل، همان نسخه 8 سیلندر 5.6 لیتر است اما دیگر تنفس طبیعی نیست و حالا منهارت بر روی آن یک سوپرچارجر نصب کرده تا 650 اسب‌بخار قدرت و 600 نیوتن‌متر گشتاور به دست بیاورد. برای اینکه این خروجی را بهتر درک کنید باید بگوئیم، نسخه عادی 428 اسب‌بخار قدرت و 560 نیوتن‌متر گشتاور ایجاد می‌کند. این قدرت و توان توسط گیربکس 7 سرعته اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. برای اینکه عابرین پیاده نیز متوجه تقویت و ارتقا این خودرو بشوند یک سیستم اگزوز جدید با صدایی طنین‌انداز نیز به آن اضافه کرده‌اند.


این شرکت در خصوص اینکه اضافه شدن سوپرچارجر چه تاثیر دیگری بر عملکرد این خودرو داشته صحبت نکرده و به طور مثال ما نمی‌دانیم شتاب اولیه این خودرو حالا چقدر است. نسخه نیسمو در مدت زمان 7.3 ثانیه به تندی 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسید که برای یک شاسی بلند 2.665 کیلوگرمی عدد بسیار خوبی تلقی می‌شود.


داخل کابین نیز مانند بیرون آن از طرح طلایی و مشکی با جنس چرم فانتزی و آلکانترا پوشیده شده تا فضا کمی جدیدتر و لوکس‌تر به نظر بیاید. عکس‌هایی که مشاهده می‌کنید رندر‌های کامپیوتری هستند و هنوز عکسی از محصول نهایی منتشر نشده است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه