شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - Brabus P 900 Rocket Edition
تنها 10 دستگاه تولید خواهد شد

 

تیونر شناخته شده آلمانی برای تقویت مرسدس بنز G63 AMG پا را فراتر از حد معمول گذاشته در اولین اقدام؛ شاسی بلند مرسدس بنز را تبدیل به پیکاپی قدرتمند کرده است.


این شرکت پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر G63 را با تغییراتی مانند افزایش قطر و کورس پیستون، پیستون‌های آهنگری شده و میل‌لنگ billet توانست حجم پیشرانه را 0.5 لیتر افزایش بدهد. از دیگر اقدامات می‌توان به ارتقا توربو‌ها، افزایش بوست آنها، نصب سیستم اگزوز پیشرفته با صدای طنین انداز و کالیبراسیون نرم افزار پیشرانه همراه با اعمال برنامه‌ای جدیدی برای تزریق، احتراق و فشار بوست بر روی ECU اشاره کرد.


با اتمام این تغییرات، پیکاپ قدرتند P900 برابوس حالا 900 اسب‌بخار قدرت (315 اسب‌بخار بیشتر از شاسی بلند) و 1250 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که برابوس آن را روی 1050 نیوتن‌متر محدود کرده است. P900 برای رسیدن به تندی 100 کیلومتر بر ساعت تنها به 3.7 ثانیه زمان نیاز دارد، تا در نهایت بدون توقف 2720 کیلوگرم را به بیشینه سرعت 280 کیلومتر بر ساعت برساند.


از نظر تغییرات بصری، برابوس یک کیت واید بادی بر روی این خودرو نصب کرده تا پهنای بدنه 100 میلیمتر افزایش پیدا کند. این کیت شامل اسپویلر یکپارچه جلو، ورودی هوا کاپوت، گلگیرهای برجسته جلو و عقب، دفیوزر عقب، بال نصب شده بر روی سقف و رینگ‌های 24 اینچ Brabus Monoblock Z Platinum Edition می‌شود. فضای بار برابوس پی900 از چهارچوب فولادی ساخته شده و داخل آن از جنس کربن است.


رنگ بدنه مدل معرفی شده Rocket Grey است در حالیکه خریداران می‌توانند در صورت نیاز هر رنگی را برای این خودرو سفارش دهند. داخل کابین از چرم مشکی با تزئینات و دوخت قرمز استفاده شده تا در ترکیب با رنگ خاکستری بدنه با تزئینات قرمز هم‌خوانی داشته باشد. در کنار تزئینات قرمز رنگ دریچه هوا، پایه‌های فرمان، حاشیه کنسول میانی، کلید‌های بالابر شیشه، رودری‌ها و... فیبر کربن نیز کار شده تا همچنان روحیه اسپرت حفظ شود.


برابوس تنها 10 دستگاه از Brabus P 900 Rocket Edition تولید خواهد کرد. قیمت اولیه این پیکاپ 649.638 دلار است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه