شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ب‌ام‌و M2 CS
سبک‌ترین و جذاب‌ترین کوپه پرفورمنس

 

BMW M2 CS به گواه کارشناسان فنی، سبک‌ترین و جذاب‌ترین کوپه پرفرومنس شناخته می‌شود که حالا توسط تیونر آلمانی تقویت شده تا از قبل نیز بهتر باشد. متاسفانه ب‌ام‌و به این زودی‌ نسخه M2 کامپتیشن G87 را تولید نخواهد کرد و به همین منظور جی پاور برای افرادی که نمی‌توانند منتظر نسخه CS و Competition سری جدید M2 باشند، G2M CS Bi-Turbo را معرفی کرده است.


جی پاور با ارتقا فنی توانست پیشرانه شش سیلندر 3 لیتر توئین توربو M2 CS را از 444 اسب‌بخار قدرت و 550 نیوتن‌متر گشتاور به 660 اسب‌بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور برساند. برای دستیابی به چنین اعدادی، این شرکت ارتقاهای نرم‌افزاری و سخت افزاری مانند جایگزینی downpipe اسپرت، انژکتورهای GP-660، قفل مرکزی پیچ میلنگ، سیستم اگزوز GP Deeptone با چهار خروجی کربن و تعویض توربو با نمونه GP-700 را بر روی ب‌ام‌و M2 CS اعمال کرده است.

 


جی پاور چهار مرحله ارتقا قدرت از 500 اسب‌بخار تا 660 اسب‌بخار را به خریداران ب‌ام‌و M2 CS ارائه می‌کند و خریداران می‌توانند علاوه بر تغییرات اعمال شده، اصلاحات اضافی مانند افزایش محودیت Vmax، ارتقا نرم‌افزار GTS گیربکس، پکیج CNC خنک‌کننده و فیلتر اسپرت را درخواست دهند.


جی پاور تنها به قوای محرکه توجه نکرده و ارتقا بصری نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد. رینگ‌های فورج کاری شده Hurrica e RR و بال عقب ساخته شده از کربن GP-Dynamic Wing RR که باعث دوان فورس بیشتر می‌شود از جمله تغییرات ب‌ام‌و M2 هستند.

 

نظر دهید