شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - بی ام و M5-CS
777 اسب‌بخار قدرت

 

در حالیکه سری 5 با کد G30 و M5 با کد F10 به آخر خط رسیده‌اند و به زودی با نسل جدید جایگزین می‌شوند، منهارت قدرتمند‌ترین این سری یعنی M5 CS را تقویت کرده است. این تیونر آلمانی نام این پروژه را MH5GTR گذاشته و پیشرانه هشت سیلندر 4.4 لیتر توئین توربو S63 را به 777 اسب‌بخار قدرت و 935 نیوتن‌متر گشتاور رسانده تا با نسخه استاندارد 150 اسب‌بخار و 186 نیوتن‌متر گشتاور اختلاف داشته باشد.


ب ام و M5 CS ارتقاهای مکانیکی زیادی به خود دیده از جمله؛ ورودی هوا فیبرکربن با واحدکنترل کمکی ام‌اچ ترونیک (MHtronik) و سیستم اگزوز فولادی ضد زنگ با 4 خروجی که به صورت استاندارد با فیبرکربن پوشانده شده‌اند و در صورت سفارش روکش سرامیکی خواهند داشت. برخی از این اصلاحات منتظر تایید استاندارد TUV آلمان مانده و از این رو تنها برای صادرات منهارت گزینه‌های لوله مسابقه‌ای بدون کاتالیزور، حذف OPF و جایگزینی با لوله و مبدل کاتالیزور 200 سلولی HJS و حذف کامل OPF/GPF را در نظر گرفته است.


سیستم تعلیق با کویل‌اوورهای منهارت Variant 4 توسط سیستم‌های تعلیق KW ارتقا و بهبود یافته که تاثیر بسازایی در پایداری خودرو دارد. زیر خودرو نیز رینگ‌های 21 اینچ ده پره نقره‌ای-خاکستری مات با لاستیک‌های میشلن قرار گرفته تا با ترکیب سیستم تعلیق ارتقا یافته، MH5GTR را به سطح زمین بچسابند.


برای خاص و متمایز نشان دادن این خودرو منهارت از تم همیشگی خود استفاده نکرده و رنگ سبز بدنه CS را با تزئینات خاکستری شکانده تا با دیگر CS ها و محصولات منهارت تفاوت داشته باشد. تنها تغییر داخل کابین نیز تنها به نصب موکت‌های زیرپا با آرام منهارت معطوف می‌شود. از این سوپر سدان تنها یک دستگاه تولید و قیمت آن مشخص نشده است.

 

نظر دهید