شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کوپرا فورمنتور
ماتادور دو رگه

 

منهارت طیف وسیعی از محصولات گروه فولکس واگن را تقویت کرده اما این برای اولین بار است که منهارت بر روی کوپرا فعالیت می‌کند و آن را ارتقا می‌دهد. منهارت پکیج آیرودینامیک خاصی را برای فورمنتور VZ5 تدارک ندیده و از این رو نمای خارجی آن تغییر آنچنانی نکرده و تنها رینگ‌های 20 اینچ Concave One با رنگ مشکی و برچسب‌های طلایی مخصوص منهارت به آن اضافه شده است.


شاید نمای خارجی کوپرا فورمنتور تغییر نکرده باشد اما منهارت به خوبی پیشرانه 5 سیلندر 2.5 لیتر توربو آئودی را که در حالت استاندارد 385 اسب‌بخار قدرت و 480 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند را تغییر داده تا بتواند پس از اعمال Stage 1 490 اسب‌بخار قدرت و 630 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این میزان خروجی توسط گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. این افزایش قدرت به لطف MHtronik powerbox و سیستم اگزوز اصلاح شده دوبل دوگانه ایجاد شده است.

{gallery}Products/Volks Wagen/Cupra Forementor VZ5 by Manhart{/gallery}


اما از نظر منهارت این اعداد برای کوپرا فورمنتور راضی کننده نیست و این خودرو قابلیت بیشتری دارد. از این رو این شرکت در حال بررسی بر روی Stage 2 است که در آن اینترکولر، ورودی هوا جدید و مپ ECU در آن تغییر خواهد کرد. منهارت اعدادی که تا به حال به دست آورده منتشر نکرده اما با توجه به افزایش مرحله 1 و حداکثر قدرت فعلی، می‌توان انتظار خروجی 600 اسب‌بخار را داشت.

 

نظر دهید


در همین زمینه