شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ماستنگ RTR Spec 2
فورد ماستنگ RTR Spec 2

 

فورد ماستنگ مانند صفحه سفیدی است که هرکس می‌تواند طرح و برنامه خود را بر روی آن پیاده سازی کند. کمپانی‌های تیونینگ به راحتی فورد ماستنگ را از نظر ظاهر و قوای فنی ارتقا می‌دهند که همین موضوع باعث شده تا ماستنگ در این زمینه به شهرت برسد. نسل جدید ماستنگ در تابستان سال جاری به فروش می‌رسد و به محض ورود به نمایندگی‌ها، پکیج افترمارکت RTR Vehicles برای آن قابل دسترس خواهد بود.


RTR برای ماستنگ جدید پکیج Spec 1 و Spec 2 را در نظر گرفته است که در خصوص پکیج اول اطلاعات زیادی در دسترس نیست. پکیج Spec 2 اما ظاهر و قابلیت هندلینگ خودرو را با ارتقا بصری و مکانیکی ارتقا می‌دهد.


این پکیج جلوپنجره ماستنگ را با نمونه جدید که داخل ورودی‌های هوا آن از LED استفاده شده تعویض می‌کند. از دیگر تغییراتی که با این پکیج بر روی ماستنگ اعمال می‌شود می‌توان به ورودی هوا کاپوت، راکرها، اسپویلر اردکی، بج‌های RTR، پکیج گارفیکی و... اشاره کرد. داخل خودرو ماستنگ RTR Spec 2 نیز به لیور گیربکس پرفورمنس، زیر پایی با لوگو RTR و یک پلاک با امضا Vaughn Gittin Jr’s مجهز خواهد شد.


سیستم تعلیق ماستنگ RTR Spec 2 نیز برای هندلینگ بهتر دستخوش تغییر شده و از شاک مونت محور عقب، تعلیق RTR Tactical Performance با فنر‌های کوتاه، sway bars قابل تنظیم محور عقب و کمک فنرهای تطبیقی بهره می‌برد. در کنار این موارد ماستنگ RTR Spec 2 به رینگ‌های 20 اینچ RTR Aero 5 که تایرهای Nitto NT555 G2 دور آن قرار گرفته‌ مجهز شده است.


قوای محرکه ماستنگ RTR Spec 2 دستخوش تغییر نشده و همچنان خروجی پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتر این خودرو، 480 اسب‌بخار قدرت و 562 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. سیستم اگزوز سفارشی فعال می‌تواند خروجی را به 486 اسب‌بخار قدرت و 566 نیوتن‌متر برساند.


قیمت این پکیج از 12.495 دلار آغاز می‌شود.
 

 

نظر دهید


در همین زمینه