شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ساینا اس
با موعد تحویل یک ساله

 

طرح جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا به زودی آغاز خواهد شد.


گروه خودروسازی سایپا پیش فروش 4 محصول خود را در دستور کار قرار داد. از روز پنج‌شنبه سایپا 4 محصول خود را به صورت پیش فروش در قالب دو طرح ویژه متقاضیان عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با موعد تحویل یک ساله عرضه خواهد کرد.


متقاضيان محترم از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخ 1401/11/13 در صورتی که مطابق فرآيند ذيل دارای حساب وکالتی و موجودی به ميزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرايط ثبت نام مطابق محدوديت های اين بخشنامه باشند، می‌توانند با ورود به سايت فروش گروه خودروسازی سايپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دريافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سايت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمايند.


لازم به ذکر است متقاضيانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 1401/11/12 کليه فرايندهای اعلام شده در اين خصوص را تکميل نمايند. همچنين امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت نيز از ساعت 9 صبح روز يك شنبه مورخ 1401/11/16 به مدت 3 روز جهت متقاضيان محترم اين طرح فراهم می‌باشد و فرايند فروش از طريق تعريف حساب وکالتی شامل متقاضيان طرح قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت نمی‌باشند.

 

AuotmobileFa Saipa New pre Sala Plan 11bahman1401 3

 

نظر دهید


مهدی
اولا برید تو سایت زده از ۱۳ بهمن ثبت نام هست و دوما اینکه خودتون مسخره کردید و یا میخواهید حرص مردم را دربیارید تا بریزن کف خیابون ؟ این رپورتاژ های خبری چیه میذارید.
روز دوازده بهمن اطلاعیه سایپا روی سایت اومده بعد گفته تا ساعت۱۵ همین ۱۲ بهمن اگر موجودی حساب وکالتی شون تکمیل بشه امکان ثبت نام هست ،ضمنا اصلا سایت قسمت انتخاب خودروش هم باز نمیشه و اینکه تحویل خودرو را انداختن بهمن ۱۴۰۲ ! یعنی عملا گفتن که میخوام با قیمت دوبل توی بورس بفروشیم ....واقعا این خبر را چرا بدون این نکته ها کار کردید ؟