شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فونیکس تیگو 8 پرومکس
با موعد تحویل 45 روز کاری

 

مدیران خودرو فونیکس تیگو 8 پرومکس را در بازار ایران قیمت‌گذاری کرد.


بر اساس اعلام مدیران خودرو، فروش جدیدترین محصول برند فونیکس این خودروساز که نسخه دو دیفرانسیل محصول تیگو8 پرو محسوب می‌شود از امروز و با قیمت 2.130.000.000 تومان آغاز می‌شود. ‌این خودرو قرار است با موعد تحویل 45 روز کاری عرضه شود.


متقاضیان از امروز پنج شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ می‌توانند نسبت به خرید این خودرو به صورت نقدی اقدام کنند. فونیکس تیگو 8 پرومکس با مدل سال 1401 تحویل مشتریان می‌شود.


فونیکس تیگو 8 پرومکس در حقیقت نمونه مجهزتر و قوی‌تری از تیگو 8 پرو است که با یک موتور ۲ لیتری توربو شارژ با سیستم پاشش مستقیم سوخت توسط شاخه فونیکس مدیران خودرو عرضه می‌شود. این موتور توان تولید گشتاوری 390 نیوتن متر را دارد و توان خروجی آن 254 اسب بخار اعلام شده است. همچنین گیربکس به کار رفته در فونیکس تیگو 8 پرومکس 7 سرعته دو کلاچه تَر است که وظیفه انتقال قدرت به چهار چرخ (AWD) را برعهده دارد.


با این ترکیب شتاب صفر تا صد فونیکس تیگو 8 پرومکس معادل 7.8 ثانیه اعلام شده است. همچنین این شاسی بلند متوسط در سیکل ترکیبی به ازای صد کیلومتر پیمایش، 7.2 لیتر بنزین می‌سوزاند.


از تفاوت‌های ظاهری فونیکس تیگو۸ پرومکس با تیگو ۸ پرو می‌توان به چراغ‌های دودی عقب، خروجی‌های اگزوز دایره‌ای دوبل و مجموعه سپر متفاوت در نمای جلو اشاره کرد.

 

نظر دهید


در همین زمینه