شبکه‌های اجتماعی

فروش لاماری ایما به صورت قرعه‌کشی از سه‌شنبه آغاز می‌شود + قیمت و جزییات
اتومبیل فارسی - لاماری ایما

از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو


 شرکت آرین پارس موتور شرایط فروش و پیش فروش محصول مونتاژی خود را  به صورت رسمی اعلام کرد. لاماری ایما توسط آرین پارس موتور به دو صورت فروش فوق العاده با قیمت قطعی ۹۸۹ میلیون تومان و پیش فروش عادی با قیمت علی الحساب از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به فروش می‌رسد.

 

بر اساس بخشنامه جدید وزارت صمت، فروش لاماری ایما از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به صورت قرعه کشی زیر نظر دستگاه های نظارتی صورت خواهد گرفت. بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی، آرین پارس موتور ظرفیتی جداگانه نسبت به ظرفیت عمومی فروش لاماری ایما برای مادران دارای دو فرزند در نظر گرفته است. ضوابط ثبت نام برای این خودرو در بخشنامه آرین پارس موتور درج شده که تصاویر آن را مشاهده می کنید.AutomobileFarsi Lamari Eama Sale

{gallery}Price and Sale/2022/Lamari Eama/Sale{/gallery}

 

همچنین پیش فروش عادیلاماری ایما با قیمت علی الحساب با موعد تحویل 120 روز کاری به صورت قرعه کشی از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودروانجام می‌شود. میزان پیش پرداخت در این طرح 494.5 میلیون تومان است. 

AutomobileFarsi Lamari Eama Presale

{gallery}Price and Sale/2022/Lamari Eama/Presale{/gallery}

 


متقاضیان می‌توانند برای خرید لاماری ایما از ساعت 10 صبح روزسه شنبه مورخ 1401/02/27 تا پایان روز سه شنبه مورخ 1401/03/03 به صورت اینترنتی و از طریق سایت http://sale.iranecar.com ثبت نام کنند.

 

لاماری ایما یک کراس اوور کامپکت با طراحی کوپه مانند است که در سایت تولیدی آرین سرمایه در ایران مونتاژ می‌شود. لاماری ایما نخستین محصول سواری گروه آرین پس از بسته شدن واردات خودرو است. این کراس اوور قدرتمند به یک موتور 1.5 لیتری میتسوبیشی با کد 4A95TD مجهز شده که توان تولید 197 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این بازدهی به لطف استفاده از سیستم‌های توربوشارژ و پاشش مستقیم سوخت به دست آمده است. یک جعبه دنده دوکلاچه 7 سرعته از نوع تر نیز با این موتور همراه شده که نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.

 

لاماری ایما به امکاناتی مانند سانروف پانوراما، صندلی راننده با تنظیم برقی 6 جهته، دوربین دید عقب، دوربین ثبت وقایع، حالت‌های رانندگی اکو اسپرت، سیستم روشنایی خودکار، سیستم تصفیه هوای کابین، کروز کنترل، سنسور پارک خودرو، کول باکس و پوشش چرمی صندلی‌ها مجهز شده است.

 

در بخش امکانات ایمنی نیز لاماری ایما مجهز به شش کیسه هوا، ترمز پارک برقی، سیستم توقف خودکار(اتوهلد)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، سیستم توزیع الکترونیکی نیرو (EBD)، سیستم کنترل حرکت خودرو در سرپایینی (HDC)، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی (HAC)، سیستم کنترل کشش خودرو (TCS)، سیستم کمکی ترمز (BAS)، فرمان برقی و سیستم پایش باد تایرها است.

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه