شبکه‌های اجتماعی

فولکس‌واگن تیگوان R 2021، سریع‌تر از پورشه کاین توربو S
Automobile Farsi - 2021 VolksWagen Tiguan R

همزمان با عرضه در بازارهای اروپایی

 

همزمان با عرضه فولکس‌واگن تیگوان R در بازارهای اروپایی، فولکس‌واگن جزئیاتی از ویژگی‌های این محصول را همراه با تصاویری جدید منتشر کرده است.

بر اساس اعلام رسمی، فولکس‌واگن تیگوان R جدید تنها به 4.9 ثانیه زمان نیاز دارد تا در حالت رانندگی R، خود را از حال سکون به مرز سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند. این زمان 0.1 ثانیه سریع‌تر از نسل اول پورشه کاین توربو S است. علاوه بر این بیشنه سرعت فولکس‌واگن تیگوان R جدید 250 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

فولکس‌واگن در تیگوان R جدید از یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ استفاده کرده که توانایی تولید 315 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور را دارا است. توان تولیدی این پیشرانه توسط یک جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه و سامانه چهار چرخ محرک اختصاصی فولکس‌واگن موسوم به 4Motion به چرخ‌های این کراس‌اوور منتقل خواهد شد.

در کنار ویژگی‌های فوق، تیگوان R جدید به سیستم تعلیق همراه با کمک فنرهای تنظیم شونده مجهز است که باعث شده در مقایسه با نسخه‌های معمولی، حدود 10 میلی متر به سطح زمین نزدیک‌تر باشد. همچنین فولکس‌واگن در محور جلو از دیسک‌های ترمز جدید 18 اینچی منقش به حرف R استفاده کرده است. سیستم اگزوز اسپرت این خودرو نیز قابلیت سفارشی سازی را داشته و مشتریان می‌توانند از اگزوز تیتانیوم Akrapovic بهره‌مند شوند. تیگوان R جدید را می‌توان با رینگ‌های 20 اینچی یا 21 اینچی سفارشی Estoril خریداری کرد.

 

    بخوانید > فولکس‌واگن تیگوان X کوپه رونمایی شد    

 

    بخوانید > فولکس‌واگن نسخه فیس‌لیفت تیگوان را معرفی کرد    

 

سپرهای طرح R با تغییراتی که برای بهبود آیرودنامیک خودرو صورت گرفته است، آینه‌های جانبی کرومی و دیفیوزر مشکی براق عقب را باید از ویژگی‌های ظاهری فولکس‌واگن تیگوان R جدید دانست. در فضای داخلی کابین نیز، فولکس‌واگن از صندلی‌های اسپرت با پشت‌سری‌های یکپارچه، تریم داخلی خاکستری، پدال‌های فولادی ضد زنگ و لپ تایمر برای تیگوان R جدید استفاده کرده است.

قیمت این کراس‌اوور در آلمان از 56.703 یورو آغاز می‌شود که حدودا 28500 یورو گران‌تر از مدل پایه است و تنها 3207 یورو از توارگ ارزان‌تر است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه