شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لینکلن نویگیتور وان
تنها 30 دستگاه از این خودرو تولید می‌شود

 

لینکلن نوگیتور روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و طی چندین ماه گذشته مرتب از سمت شرکت فراخوان می‌شود. فروش آن در آمریکا شمالی روند ثابتی پیدا کرده است و چندان جالب توجه نیست. اما این خودرو در بازار چین موفق بوده و فروش خوبی را به نسبت تجربه کرده است؛ به همین منظور لینکلن برای تجلیل از این عملکرد یک نسخه ویژه برای بازار چین تدارک دیده که Navigator One نام دارد.


Navigator One یک نسخه فوق لوکس از نویگیتور به حساب می‌آید که فقط در بازار چین و با تولید محدود 30 دستگاه عرضه می‌شود. این نمونه بر اساس نسخه لانگ نویگیتور توسعه پیدا کرده که هفته گذشته در نمایشگاه چنگدو معرفی شد. ویژگی‌ها و امکاناتی که این مدل دارد به هیچ عنوان بر روی مدل‌های آمریکایی ارائه نمی‌شود و تنها منحصر به Navigator One خواهد بود.


به صورت استاندارد شاسی بلند لینکلن نوگیتور به صورت سه ردیفه و هفت نفره عرضه می‌شود اما این نسخه تنها فضایی برای 4 نفر دارد. ردیف دو و سوم به صورت کامل برداشته شده و جای خود را به دو صندلی کاپیتانی داده‌اند. زیر آرنجی بزرگ بین دو صندلی محلی است که با تبلت‌ها پوشیده شده تا سرنشینان، تمام امکانات رفاهی از جمله نور چراغ‌های LED سقف ستاره‌ای، تلوزیون نصب شده بر روی دیوار جدا کننده ردیف جلو و عقب و سیستم صوتی زیر آن را کنترل کنند. یکی از برجسته‌ترین وسایل داخل کابین، ست چای خوری Jian به حساب می‌آید.

 


راه تشخیص این مدل از دیگر مدل‌های نویگیتور نگاه به رنگ بدنه این نمونه که به صورت دو رنگ نقره‌ای بنفش کار شده و رینگ‌های 22 اینچ آلومینومی است. هیچ اطلاعاتی در خصوص قوای محرکه منتشر نشده اما به نظر می‌رسد که برای این خودرو نیز از پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتر توربو استفاده کنند که 440 اسب‌بخار قدرت و 691 نیوتن‌متر گشتاور دارد و توسط گیربکس 10 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.


تمام 30 دستگاه از این خودرو در همان نمایشگاه فروخته شده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه