شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - رولزرویس کالینان Black Badge Blue Shadow
کالینان Black Badge Blue Shadow

 

رولزرویس مجموعه‌ای خصوصی دارد که خودروهای تولید محدود و خاصی را در آنجا به مشتریان ویژه خود ارائه می‌کند. تازه‌ترین عضو این مجموعه، کالینان Black Badge Blue Shadow محسوب می‌شود که از فضا و خط کارمان الهام گرفته شده است. خط کارمان دو لایه بالاتر از لایه اوزون و تروپوسفر قرار دارد که در آن نقطه، آبی آسمان زمین با رنگ مشکی فضا مخلوط می‌شود. از این رو بدنه این شاسی بلند به رنگ Stardust Blue درآمده و تزئینات آن نیز مشکی رنگ شده‌اند.


رولزرویس برای جذابیت بیشتر، جلوپنجره را به صورت مات تزئین کرده و بر روی رینگ‌ها لایه‌ای براق زده است. مجسمه روح اکستازی نیز از جنس تیتانیوم با تم آبی رنگ Charles Blue ساخته شده که بر روی پایه آن نیز نشان بی‌نهایت Black Badge و Blue Shadow دیده می‌شود.


داخل کابین رولزرویس کالینان Black Badge Blue Shadow نیز با توجه به همان خط کارمان و محیط فضا، یک گرادیانت وجود دارد که از سفید به آبی و در نهایت مشکی می‌رسد. این تم را می‌توان بر روی رو دری‌ها و داشبورد مشاهده کرد. رولزرویس برای بوجود آوردن چنین طرحی، از 5 ترکیب رنگ با شش لایه پوشش استفاده کرده است. مانند بسیاری از خودروهای رولزرویس، کالینان Black Badge Blue Shadow نیز از سقف کهکشانی بهره می‌برد که در اینجا طرح ماه بر روی آن کشیده شده و برای برجسته و بهتر نشان دادن آن از ترکیب پنج نخ استفاده کرده‌اند. جزئیات این سقف شامل 250 هزار دوخت و 799 LED سفید و 384 LED آبی رنگ می‌شود که افراد این بخش برای ساخت آن دو روز زمان نیاز دارند.

 


جزئیات صندلی‌های کالینان Black Badge Blue Shadow نیز در نوع خود بی‌نظیر هستند. طرح روی این صندلی‌ها که از 75000 سوراخ تشکیل شده در اصل نشانگر منظره زمین از فضا است. این سوراخ‌ها توسط یک صنعتگر و به صورت دستی تشکیل می‌شوند. میز‌های پشت صندلی‌های جلو از روکش مشکی پیانویی، یک لایه رویه شفاف و منبت‌کاری آلومینیومی بهره می‌برند.


یک ساعت منحصر به فرد با رنگ آبی روشن آنودایز شده و حکاکی Blue Shadow نیز در مرکز داشبورد وجود دارد. کالینان Black Badge Blue Shadow با مجموعه اکسسوری‌های لوکسی مانند پارچه محافظ خودرو با طرح مشابه صندلی‌ها، مجموعه چمدان با رنگبندی خودرو و ماکت مقیاس 1:18 با جزئیات کامل و مشابه عرضه خواهد شد.

 

نظر دهید