شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جی‌ای‌سی امکو
راسا موتور عرضه می‌کند

راسا موتور فروشنده و ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات دو شرکت سوزوکی و جی‌ای‌سی در ایران، در حالی‌که تا پیش از این سوزوکی سیاز را به صورت رسمی در سامانه فروش یکپارچه خودرو وارداتی عرضه کرده و سه محصول دیگر سوزوکی بالنو، جی‌ای‌سی GS3 امزوم و جی‌ای‌سی امپو را به تازگی معرفی و اطلاعات آن را در سامانه قرار داده بود، کاتالوگ محصول دیگری از شرکت GAC را در سامانه منتشر کرد.

 

جی‌ای‌سی امکو برای اولین بار در نمایشگاه گوانگژو 2021 رونمایی و از سال 2022 وارد بازار جهانی شد. این کراس‌اوور کامپکت بر اساس پلت‌فرم جدید گروه GAC (GPMA) توسعه یافته و از این نظر با محصول دیگر این شرکت یعنی جی‌ای‌سی امپو یکسان است.

 

جی‌ای‌سی امکو مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ با پاشش مستقیم سوخت GDI است. این پیشرانه توان تولید 177 اسب‌بخار و گشتاور ۲۷۰ نیوتن‌متر را دارد. یک جعبه‌دنده ۷سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر (7WDCT) وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد. جی‌ای‌سی امکو برای طی کردن شتاب ۰ تا ۱۰۰، تنها به 6.95 ثانیه زمان نیاز دارد. مصرف سوخت متوسط این پیشرانه ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

 

جی‌ای‌سی امکو دارای طول، عرض، ارتفاع و فاصله دو محور به ترتیب 4680، 1901، 1670 و 2750 میلی‌متر است. حجم مخزن سوخت این خودرو 55 لیتر بوده و نوع شاسی آن یکپارچه و سیستم تعلیق جلو آن از نوع مک‌فرسون مستقل بوده و سیستم تعلیق عقب آن مولتی لینک مستقل است. جی‌ای‌سی امکو به فرمان برقی و استارت دکمه‌ای مجهز است.

 

جی‌ای‌سی امکو دارای صفحه نمایش مرکزی 10.1 اینچی لمسی همراه با 6 بلندگو مجهز به GPS و بلوتوث و درگاه USB است علاوه بر این، این محصول راسا موتور که به زودی در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه خواهد شد به دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران، سیستم کروز کنترل، صندلی راننده 6 جهت برقی، صندلی سرنشین 4 جهت برقی، کیسه هوا راننده، سرنشین، سیستم ترمز ABS، EBD، ترمز دیسکی خنک‌شونده در جلو، ترمز دیسکی عقب مجهز است.

 

 

 

از دیگر امکانات، تجهیزات و رادارهای به کارگرفته شده در جی‌ای‌سی امکو می‌توان به ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، رادار هشدار برخورد از روبه‌رو (FCW)، رادار کمکی راننده در ترافیک (TJA)، نور بالای هوشمند (HBA)، رادار نگهدارنده بین خطوط و هشدار خروج از خط، دستگیره‌های خارجی مخفی شونده الکتریکی، چراغ‌های اصلی با تکنولوژی LED با قابلیت تنظیم ارتفاع، آینه‌های جانبی تاشو برقی، سقف شیشه‌ای پانورامیک، دریچه سیستم تهویه مطبوع برای ردیف، غربیلک فرمان با روکش چرم و مجهز به دکمه‌های کنترلی، روکش چرم مصنوعی صندلی‌ها، کلیه شیشه‌ها با قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک، ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای (مجموعا 6 عدد)، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، سیستم سنجش فشار باد تایرها، در هوشمند صندق عقب و سیستم استارت خودرو از راه دور اشاره کرد.

نظر دهید


در همین زمینه