شبکه‌های اجتماعی

معرفی پورشه 911 کررا سالی ادیشن
اتومبیل فارسی - پورشه سالی ادیشن

شخصیت سالی در دنیایی واقعی

 

قطعا با انیمیشن Cars آشنا هستید و آن را یکبار هم که شده دیده‌اید. یکی از شخصیت‌های این انیمیشن سالی نام داشت که رسما پورشه 911 توربو به رنگ آبی متالیک بود. حالا پورشه یک دستگاه از این خودرو را با همان سبک و سیاق تولید کرده و نام آن را سالی ادیشن گذاشته است.

 

پورشه برای ساخت آن از تیم تولیدکننده انیمیشن ماشین‌ها کمک گرفته تا این شخصیت خیالی را به هدف مدرن کردن آن زنده کند. حالا سالی از یک 911 کررا 2002 به 911 کررا GTS 2022 تبدیل شده است و پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتر توئین توربو به قدرت 473 اسب‌بخار و 569 نیوتن‌متر گشتاور بر روی آن قرار دارد که توسط گیربکس 7 سرعته دستی نیرو و توان خود را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

 

یکی از چالش‌های ساخت این خودرو رنگ متالیک آبی سالی بود که حالا اینقدر نزدیک و دقیق پیاده سازی شده که تشخیص آن به عنوان کپی بسیار سخت است. جزئیات به قدری دقیق پیاده سازی شده که خالکوبی سالی که روی اسپویلر آن بود نیز همانجا در زیر اسپویلر 911 جدید قرار دارد. رینگ‌ها مانند نمونه انیمیشن که طرح توربو داشت از نو ساخته شده و اندازه آن در جلو 20 و عقب 21 اینچ شده است.

 

داخل کابین تزئینات به رنگ آبی متالیک درآمده که آن را می‌توان بر روی داشبورد، دوخت‌های چرم‌ها، کنسول میانی و رو دری‌ها مشاهده کرد. روکش صندلی‌ها با چرم سفید و طرح چهارخانه که حاشیه آبی رنگ دارند کابین را بیش از پیش جذاب و هماهنگ کرده‌اند.

 

ایستر اگ‌هایی مانند ( به نشانه‌های ریزی که در تصاویر، فیلم‌ها و یا بازی‌های رایانه‌ای قرار داده می‌شوند که نشانگر داستانی متفاوت از قبل و یا بعد است و یا حتی بیننده را به نکته و یا رازی هدایت کند ایستر اگ یا Easter Eggs گفته می‌شود ) نشان انیمیشن ماشین‌ها بر روی والف رینگ‌ها، امضا سالی بر روی ستون عقب، رو دری‌ها و کنار صندلی‌ها جذابیت این خودرو را دو چندان می‌کند.

 

دکمه مود رانندگی حالا تنها مود کاچو را نشان می‌دهد و یک نقاشی از سالی نیز بر روی داشبورد و رو به روی سرنشین کشیده شده که زیر آن عبارت 001/001 حک شده است.

 

این خودرو در هفته مونتری به نمایش گذاشته می‌شود و سپس در یک حراجی به نفع بیماران فروخته خواهد شد. خریدار همراه با این خودرو یک ست رینگ متفاوت، یک ساعت، روکش ماشین و کتاب طراحی باب پاولی طراح انیمیشن ماشین‌ها را دریافت می‌کند.

 

نظر دهید


در همین زمینه