شبکه‌های اجتماعی

کرمان موتور KMC T8 را معرفی کرد + تصاویر رسمی و کاتالوگ
اتومبیل فارسی - KMC T8

اولین محصول با نشان اختصاصی کرمان موتور

 

 

شرکت کرمان موتور مشخصات و تصاویر رسمی KMC T8 را به عنوان اولین محصولی که با نشان اختصاصی و جدید این خودروساز تولید می‌شود هم‌زمان با آغاز تولید آزمایشی این پیکاپ در وبسایت خود منتشر کرد.

KMC T8 که در اصل محصول جک موتورز چین است با همکاری مراکز طراحی ایتالیا و ژاپن جک طراحی شده و مبنای طراحی آن نیز پیکاپ جک T6 بوده است. جک T8 در دو نسخه معمولی و کشیده در چین عرضه می‌شود. طول، عرض و ارتفاع این اتومبیل در نسخه معمولی 5325، 1880 و 1830 میلی‌متر است. همچنین فاصله دو محور این نسخه 3090 میلی‌متر است که در نسخه کشیده فاصله دو محور آن به 3380 میلی‌متر می‌رسد و کرمان موتور نسخه معمولی این محصول را به بازار عرضه خواهد کرد. هنوز نتیجه‌ای از آزمایش تصادف KMC T8 منتشر نشده است، اما با توجه به شباهت‌های آن با جک T6 می‌توان گفت این خودرو نیز توانایی دریافت 4 ستاره ایمنی از موسسه تست تصادف چین را دارد.

 

KMC T8 به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز است که توانایی تولید 174 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این پیشرانه تنها با جعبه دنده 6 سرعته دستی عرضه می‌شود. سیستم انتقال قدرت به کار رفته در KMC T8 قابلیت تنظیم در سه حالت دیفرانسیل جلو، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین را دارا است.

در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز KMC T8 به کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، ترمز ضد قفل ABS به همراه توزیع کننده الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز اضطراری، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سامانه کنترل پایداری خودرو، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، اتولایت، مه‌شکن جلو و عقب، آینه‌های جانبی برقی به همراه گرمکن، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، تنظیم دستی صندلی راننده در 6 جهت، سامانه تهویه مطبوع دستی، چراغ روشنایی در روز، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر و درگاه USB و بلوتوث، کروزکنترل و... مجهز شده است.


کرمان موتور هنوز زمان و قیمت دقیقی را برای KMC T8 اعلام نکرده اما پیش از این، قیمت‌های 400 تا 599 میلیون تومانی و با افزایش قیمت ارز، برچسب قیمتی حدودی 700 میلیون تومانی برای این پیکاپ تخمین زده شده بود. با این حال به نظر می‌رسد کرمان موتور این محصول را به زودی به بازار عرضه خواهد کرد.

در نبود فوتون تانلند و وینگل 5، جدی‌ترین رقیب این محصول آمیکو آسنا خواهد بود. هنوز وضعیت ورود JMC تایگر نیز به درستی مشخص نیست و ممکن است عرضه آن در ایران لغو شود. لازم به ذکر است که T8 در چین با قیمت 100.000 تا 128.000 یوآن معادل 14500 تا 18500 دلار عرضه می‌شود.

 

AutomobileFa KMC T8 Catalog

 

 

نظر دهید