شبکه‌های اجتماعی

پیکاپ دانگ‌فنگ ریچ 7 معرفی شد
Automobile Farsi - Pickup DongFeng Rich7

از سوی سرمایه‌گذاری مشترک ژنگژو و نیسان

 

 

سرمایه‌گذاری مشترک ژنگژو و نیسان علاوه بر تولید پیکاپ نیسان ناوارا از 4 سال گذشته دو قلوی چینی آن را برای بازار این چین با نام دانگ‌فنگ ریچ 6 به بازار عرضه کرد. حالا نسخه دیگری از پیکاپ نیسان ناوارا با نام نیسان JV قرار است در این سرمایه‌گذاری مشترک با برند دانگ‌فنگ تولید شود. پیکاپ دانگ‌فنگ ریچ 7 محصول جدید این سرمایه‌گذاری مشترک دو خودروساز ژاپنی و چینی برای بازار چین است.

 

دانگ‌فنگ ریچ 7 مدل گران‌تر و مدرن‌تری از ریچ 6 بوده و از نظر ظاهری در چراغ‌ها و همچنین جلوپنجره تغییرات محسوسی نسبت به مدل قبلی داشته و از لاستیک‌های بزرگ‌تری نیز برخوردار است. توجه اصلی در پیکاپ دانگ‌فنگ ریچ 7 به فضای داخلی اتومبیل بوده و کاملا جدید است. دکوراسیون جذابی برای کابین در نظر گرفته شده به طوری‌که از پلاستیگ مرغوب‌ترر، صندلی‌های چرمی و تزئیناتی از طرح چوب در آن به کار رفته است.


در پنل جلو یک سیستم رسانه‌ای با صفحه نمایش بزرگ‌تر نسبت به نسخه قبلی تعبیه شده که قابلیت‌های دسترسی به اینترنت، اتصال تلفن همراه از راه دور و کنترل صوتی را دارد. از نظر تجهیزات و امکانات ریچ 7 تنها در نسخه‌های گران‌قیمت‌تر دارای صندلی‌های برقی، دوربین دید عقب و سانروف دارد و نسبت ریچ 6 از نظر امکانات تفاوت آنچنانی ندارد.


پیکاپ دانگ‌فنگ ریچ 6 ابتدا با پیشرانه 2.5 لیتری توربو دیزل به بازار عرضه شد که قدرت آن 140 اسب‌بخار و گشتاور آن 305 نیوتن‌متر بود اما بعد از آن نیسان یک پیشرانه دیزلی 2.3 لیتری با قدرت 163 اسب‌بخار و گشتاور 380 نیوتن‌متر به آن اضافه کرد. دانگ‌فنگ ریچ 7 دارای نسخه اصلاح شده همین پیشرانه بوده که 166 اسب‌بخار قدرت داشته و 420 نیوتن‌متر گشتاور دارد. برای این پیکاپ جدید دانگ‌فنگ از جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک JATCO استفاده شده و در دو نسخه دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک عرضه خواهد شد.


پیکاپ دانگ‌فنگ ریچ 7 در ماه آپریل 2022 در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شده و فروش آن از ماه مه 2022 برای بازار چین آغاز خواهد شد.

 

 

نظر دهید