شبکه‌های اجتماعی

لینک اند کو  08
لینک اند کو  08 - Lynk & Co o8
آماده برای ورود به بازار

 

کراس‌اوور فست بک لینک اند کو  08 پس از عکس‌های جاسوسی و رندرهای فراوان بالاخره در چین معرفی شد. این خودرو در انتهای ماه جاری به صورت رسمی معرفی خواهد شد و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. لینک اند کو برندی است که توسط جیلی و ولوو در سال 2016 تاسیس شده و خودروهای HEV و PHEV به فروش می‌رساند. در حال حاضر لاین آپ این برند 6 محصول با نام‌های 01، 02، 03، 05، 06 و 09 دارد که تنها مدل 01 در سطح جهانی به فروش می‌رسد. این برند در سال 2022 حدود 180.127 دستگاه خودرو به فروش رساند.


لینک اند کو  08 پیش از این در کارخانه با کد DX11 شناخته می‌شد و بر اساس پلتفرم CMA 2.0 توسعه پیدا کرده که زیربنای ولوو XC60 جدید خواهد بود. این شرکت برای این کراس‌اوور قوای محرکه چهارسیلندر 1.5 لیتر PHEV را در نظر گرفته که خروجی آن همجنان مشخص نیست و باید تا انتهای ماه صبر کرد. لینک اند کو  08 اولین خودرویی است که از سیستم Meizu’s Flyme Auto (سیستم اطلاعات و سرگرمی اختصاصی جیلی) بهره می‌برد.

 


8 روز قبل این خودروساز تنها چند عکس از چراغ، آینه و تزئینات بدنه این خودرو منتشر کرد که بسیار جذاب به نظر می‌رسید. عکس‌هایی که پس از آن منتشر شده هرچند کامل نیست اما ابعاد و نسبت‌های این خودرو را به خوبی نشان می‌دهد که به واسطه حجم پردازی در نمای کناری بسیار حجیم دیده می‌شود، اما نکته منفی آن فاصله بین دو محور کوتاه است. نمای جلو و عقب زیبا، شیب ملایم ستون A، اسپویلر اسپرت یکپارچه و سقف تیره از ویژگی‌های جذاب این خودر به حساب می‌آید که در عکس‌ها دیده می‌شوند.


برخی از رسانه‌ها و افراد عادی این مدل را نسخه‌ای اسپرت از لینک اند کو  09 می‌دانند که با توجه به شیب سقف و کاپوت آیرودینامیک، فرم ستون C و D که شکلی متفاوت دارند و فاصله بین دو محور کم‌تر این نظریه کاملا رد می‌شود تا نشان دهد لینک اند کو  08 جایگاهی مستقل در لاین آپ این شرکت دارد.

 

نظر دهید


در همین زمینه